فردا آخرین مهلت انتخاب رشته در کنکور سراسری سال ۹۹



اخبار,اخبار کنکور
امروز سومین روز از مهلت انتخاب رشته در کنکور سراسری امسال است، داوطلبان فردا هم برای انتخاب رشته مهلت دارند.

به گزارش فارس، امروز سومین روز از مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری امسال است.

 

مهلت انتخاب رشته  از روز چهارشنبه ۲  مهر ماه  ۱۳۹۹  تا پایان روز  شنبه ۵ مهر ماه ۱۳۹۹ است. بنا بر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، باتوجه به ارسال آخرین فایل اطلاعات سوابق تحصیلی توسط وزارت آموزش و پرورش مبنی بر سوابق (پیش دانشگاهی، ترمیمی، اصلاحی و جامانده) هم اکنون اطلاعات مذکور در سیستم انتخاب رشته بارگزاری شده و به داوطلبان نمایش داده می شود و داوطلبانی که فاقد کد سوابق تحصیلی بوده یا نمرات آنها قبلاً به سازمان واصل نشده بود می توانند نسبت به درج یا اصلاح کد سوابق تحصیلی (دیپلم یا پیش دانشگاهی) در سیستم انتخاب رشته اقدام کنند. 

 

در صورت تغییر نمرات دروس سوابق تحصیلی یا درج یا اصلاح کد سوابق تحصیلی، نمرات سوابق تحصیلی جدید در مرحله گزینش نهایی در صورت داشتن تاثیر مثبت اعمال و کارنامه جدیدی برای مرحله اول صادر نخواهد شد.

 

داوطلبان باید توجه داشته باشند که انتخاب رشته فقط وقتی تکمیل می شود که در مراحل انتخاب رشته در یک صفحه مجزا از سیستم انتخاب رشته شماره پرونده  ۷ رقمی و رسید انتخاب رشته ۱۵ رقمی دریافت شود.

 

داوطلبانی هم که مجاز به انتخاب دوره های پیام نور و غیر انتفاعی هستند اما علاقمندی خود را در زمان ثبت نام و یا مراحل قبلی اعلام نکرده اند، می توانند با خرید کارت علاقمندی، این کد رشته محل ها را نیز انتخاب کنند.

 

همه داوطلبانی که در یکی از گروههای آزمایشی اصلی شامل علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی در آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ شرکت کرده اند می توانند در مرحله انتخاب رشته،  رشته های انتخابی خود را از گروه آزمایشی که در جلسه آزمون آن شرکت نمودند، انتخاب کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------