تمدید مهلت ثبت نام دوره های بدون آزمون کاردانی فنی و حرفه‌ای



 اخبار دانشگاه ,خبرهای دانشگاه,  کاردانی فنی و حرفه‌ای
مهلت ثبت نام و انتخاب رشته برای پذیرش در رشته های پذیرش براساس سوابق تحصیلی دوره های کاردانی نظام جدید فنی و حرفه‌ای سال ۹۹ مجددا تمدید شد.

به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور؛ فرصت مجدد (سری سوم) ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در رشته های پذیرش براساس سوابق تحصیلی یعنی معدل کل دیپلم  دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی سال ۱۳۹۹ فراهم شد.

 

براین اساس پیرو انتشار اطلاعیه ۲۴ تیرماه سال ۹۹، داوطلبان متقاضی ثبت‌نام در رشته‌هایی که پذیرش آنها در دوره‌های‌ کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی سال ۱۳۹۹ صرفا براساس سوابق تحصیلیصورت می‌گیرد، می‌توانند از ۱۱ شهریور ماه جاری در این دوره ها ثبت نام کنند.

 

همچنین داوطلبان  در صورتی که در زمان مقرر (مهلت اول ۱۱ تا ۲۱ خرداد و مهلت دوم از ۱۸ تا ۲۲ تیر) موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، می‌توانند برای پذیرش در این رشته‌ها از روز سه‌شنبه ۱۱ تا روز جمعه ۱۴ شهریور ۹۹ به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند و نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته در پذیرش این رشته‌ها اقدام کنند.

 

بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، داوطلبان باید پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و اصلاحات مربوط بر روی سایت این سازمان قرار گرفته است، نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته در پذیرش این رشته‌ها اقدام کنند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------