آخرین اخبار کنکور و دانشگاه

آزمون های مهم 1404،اخبار کنکور،خبرهای کنکور

اعلام زمان ثبت‌نام ۵ آزمون مهم ۱۴۰۴

برنامه زمانی ثبت‌نام و برگزاری آزمون‌های سراسری کارشناسی ارشد، دکتری، کاردانی به کارشناسی و کاردانی ویژه دانشگاه فنی حرفه‌ای…

نتایج پذیرش کاردانی به کارشناسی سال ۱۴۰۰ اعلام شد



 آزمون کاردانی به کارشناسی, اخبار دانشگاه ,خبرهای دانشگاه
اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی رشـته‌های تحصیلی متمرکز در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۰ منتشر شد.

به گزارش مهر، اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های مختلف تحصیلی پذیرش با آزمون و همچنین رشته های تحصیلی پذیرش صرفاً براساس سوابق تحصیلی آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۰ امروز ۲۹ شهریور در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

 

پذیرفته‌شدگان نهایی برای اطلاع از نحوه ثبت‌نام، تاریخ ثبت‌نام و مدارک لازم برای ثبت‌نام (علاوه بر مدارک مندرج در بند الف این اطلاعیه) ضرورت دارد از ۳۰ شهریورماه ۱۴۰۰ به سایت دانشگاه و یا مؤسسه آموزش عالی محل قبولی خود مراجعه کنند.

 

درصورتی که دانشگاه یا مؤسسه‌ای، در درگاه اطلاع‌رسانی خود برنامه زمانی برای ثبت‌نام درج نکرده باشد، پذیرفته‌شدگان این مؤسسات لازم است در یکی از روزهای چهارشنبه ۳۱ شهریور و یا شنبه ۳ مهرماه ۱۴۰۰ برای ثبت‌نام در محل قبولی خود اقدام کنند.

 

پذیرفته‌شدگان دانشکده‌ها و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای و کشاورزی تحت پوشش دانشگاه فنی و حرفه‌ای لازم است برای اطلاع از زمان، نحوه و شرایط ثبت‌نام به سایت سازمان مرکزی دانشگاه فنی و حرفه‌ای به نشانی www.tvu.ac.ir و یا به درگاه اطلاع رسانی دانشکده یا آموزشکده محل قبولی خود مراجعه کنند.

 

مدارک‌ لازم‌ برای‌ ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان کاردانی به کارشناسی سال ۱۴۰۰

۱. اصل شناسنامه و یک برگ تصویر از تمام صفحات آن

 

۲. اصل کارت ملی و دو برگ تصویر پشت و روی آن

 

۳. شش قطعه عکس تمام رخ ۴×۳ تهیه شده در سال جاری

 

۴. مدرک‌ ‌وضعیت ‌نظام ‌وظیفه (برای برادران)

 

۵. اصل حکم مرخصی سالانه برای کارمندان دولت یا موافقت رسمی و بدون قید و شرط سازمان متبوع

 

۶. اصل یا گواهی مدرک کاردانی (فوق دیپلم برای قبول شدگان نیمسال اول تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ و نیمسال دوم ۳۰ بهمن ۱۴۰۰)

 

۷. ارائه ‌اصل‌ گواهینامه انجام خدمات قانونی مقرر (طرح لایحه نیروی انسانی) یا گواهی معافیت از آن

 

۸. موافقتنامه‌ رسمی‌ از محل‌ خدمت‌ مبنی‌ بر عدم‌ همزمانی‌ و تداخل‌ ادامه‌ تحصیل با ادامه‌ خدمت‌ طرح نیروی انسانی

 

۹. مجوز ادامه تحصیل و یا تأییدیه تسویه حساب با صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، (فارغ‌التحصیلان مقطع کاردانی دانشگاه‌های علوم پزشکی که از مزایای صندوق بهره‌مند شده‌اند)

 

۱۰. تأییدیه تسویه حساب با صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، (فارغ‌التحصیلان‌ دوره‌های‌ کاردانی‌ رشته‌های‌ تحصیلی‌ غیرپزشکی‌ که‌ از مزایای‌ صندوق‌ مذکور بهره‌مند شده‌اند)

 

۱۱. حکم کارگزینی و فرم موافقتنامه کتبی از اداره آموزش و پرورش محل خدمت شاغلان رسمی یا پیمانی وزارت آموزش و پرورش مبنی بر موافقت با ادامه تحصیل آنان

 

۱۲. ثبت‌نام و ادامه تحصیل دارندگان مدرک معادل کاردانی که واجد شرایط بند «ز» قسمت شرایط اختصاصی دفترچه راهنمای ثبت‌نام (توضیحات صفحه ۱۹) هستند، بلامانع است

 

۱۳. ارائه فرم انصراف قطعی از تحصیل برای دانشجویان رشته‌های تحصیلی دوره‌های روزانه (آزمون سال ۱۳۹۸ به قبل)

 

همچنین فهرست اسامی معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت رشته تحصیلی نیمه متمرکز فوریت‌های پزشکی پیش بیمارستانی در سایت سازمان سنجش منتشر شده است.

 

اسامی افرادی که در ردیف معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت رشته‌ تحصیلی نیمه‌متمرکز فوریت‌های پزشکی پیش بیمارستانی اعلام شده باید مطابق اطلاعات مندرج در این اطلاعیه برای انجام مصاحبه اقدام کنند.

 

آن‌دسته‌ از متقاضیانی که‌ فهرست‌ اسامی‌ آنان‌ جزو معرفی‌شدگان‌ چند برابر ظرفیت‌ پذیرش رشته‌ تحصیلی فوریت‌های پزشکی (کد رشته‌محل‌های ۱۱۸۰ تا ۱۲۲۲ مربوط به کد رشته امتحانی ۱۱۴ گروه آموزشی پزشکی) در سایت سازمان سنجش اعلام شده، لازم است برای آگاهی از زمان و مکان برگزاری مصاحبه، باید به اطلاعیه‌ای که در روز یکشنبه ۱۱ مهرماه ۱۴۰۰ در سایت سازمان سنجش منتشر می شود مراجعه کنند.

 

یادآوری های مهم:

پذیرفته شدگان هریک از رشته های تحصیلی این آزمون چنانچه در ردیف پذیرفته شدگان نهایی آزمون سراسری سال۱۴۰۰ (متعاقباً اعلام می شود) نیز قرار بگیرند لازم است از دو رشته قبولی خود یکی را به دلخواه انتخاب و در آن رشته ثبت نام کنند. ثبت‌نام در یک رشته تحصیلی به منزله انصراف از رشته دیگر تلقی خواهد شد.

 

همه‌ پذیرفته‌شدگان‌ ملزم‌ هستند در تاریخ های ‌تعیین ‌شده ‌برای ثبت‌نام ‌به‌ مؤسسه آموزش‌ عالی‌ مربوطه مراجعه کنند. عدم ‌ثبت‌نام ‌در تاریخهای ‌مقرر به ‌منزله ‌انصراف‌ از تحصیل در رشته قبولی تلقی شده و قبولی‌ این دسته از پذیرفته‌شدگان لغو خواهد شد.

 

پذیرفته‌شدگانی که اسامی آنان همزمان به عنوان پذیرفته نهایی در دو کدرشته‌محل (یکی کدرشته‌محل‌های مربوط به دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی تابعه وزارت علوم، یا وزارت بهداشت، یا دانشگاه فرهنگیان و دیگر کدرشته‌محل‌های وابسته به واحدها یا مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی) اعلام شده باشد، لازم است منحصراً در یکی از کدرشته محل‌های قبولی ثبت‌نام کنند.

 

چنانچه این‌دسته از پذیرفته‌شدگان در هر دو کد رشته‌محل ثبت‌نام کرده و مشغول به تحصیل شوند، به‌عنوان متخلف شناخته شده و با آنها طبق ضوابط مربوط رفتار خواهد شد.

 

تقاضیان لازم است برای اطلاع از شرایط و ضوابط، نشانی و تلفن دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، به دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته که هم‌اکنون در سایت سازمان سنجش قابل دسترسی است مراجعه کنند.

 

برای متقاضیان واجد شرایط گزینش، کارنامه‌ای حاوی اطلاعات لازم، رتبه متقاضی و آخرین رتبه پذیرفته شده در هر یک از کد رشته‌محل‌های انتخابی و در سهمیه مربوط تنظیم شده که این کارنامه از طریق سایت سازمان سنجش همزمان با اعلام نتیجه در دسترس خواهد بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------