آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی | زهرا مینویی: برخلاف میل ترانه باید خبررسانی کنم

ترانه علیدوستی از مرداد ۱۴۰۲ به سندرم Dress مبتلا شده‌اند که پزشکان علت آن را یک تداخل دارویی تشخیص داده‌اند. به گزارش…

گفت‌وگو با علی شادمان‌ /از بازی در «میم مثل مادر» تا کودکی شهاب حسینی



اخبارفرهنگی - گفت‌وگو با علی شادمان‌
از بازی در «میم مثل مادر» تا کودکی شهاب حسینی

علی شادمان پس از حضور در فیلم سینمایی «میم مثل مادر»، اولین تجربه خود در تلویزیون را با حضور در سریال «سرزمین کهن» کمال تبریزی تجربه کرد؛ سریالی که به گفته‌ی او مثل برادرش و مثل تکه‌ای از وجودش است.

علی شادمان پس از حضور در فیلم سینمایی «میم مثل مادر»، اولین تجربه خود در تلویزیون را با حضور در سریال «سرزمین کهن» کمال تبریزی تجربه کرد؛ سریالی که به گفته‌ی او مثل برادرش و مثل تکه‌ای از وجودش است.

این بازیگر سینما و تلویزیون پس از بازی در «سرزمین کهن»، هم اکنون در سریال 100 قسمتی «کیمیا»، به کارگردانی جواد افشار ایفای نقش می‌کند.

علی شادمان با اشاره به حضورش در سریال «سرزمین کهن» و همکاری با کمال تبریزی گفت: «سرزمین کهن» مثل برادرم‌، مثل یک بچه و مثل یک تکه از وجودم است. من در این سریال نقش نوجوانی شهاب حسینی (شخصیت رهی در این سریال) را بازی می‌کنم. این شخصیت در برهه‌ای از زمان به من پیشنهاد شد که من در حال بلوغ فکری بودم‌ و این نقش واقعا من را بالغ و پخته کرد و دید من را به دنیا تغییر داد.

اخبار,اخبارفرهنگی,علی شادمان‌

او اضافه کرد: در کل سریال‌ «سرزمین کهن» و پیشنهاد برای حضور در کاری از کمال تبریزی برای من مثل یک رویا بود. همیشه می‌گویم از آقای تبریزی یاد گرفتم و فهمیدم هنوز آدم‌هایی هستند که پای عقایدشان باشند و پایشان نلرزد حضورم در کار آقای کمال تبریزی یکی از آرزوهای من در زندگی‌ بود که به آن رسیدم.

شادمان در ادامه با اشاره به این که نقش نوجوانی شهاب حسینی در «سرزمین کهن» را ایفا می‌کند،‌ گفت: 18 ماه در «سرزمین کهن» کار کردم‌، این سریال حدود 65 قسمت است که من در 28 قسمت از آن بازی دارم. در نقش «رهی» یک جهش زمانی وجود دارد که شهاب حسینی ادامه نقش من را بازی می‌کند.

علی شادمان سپس با اشاره به حضورش در سریال «کیمیا» که این روزها به کارگردانی جواد افشار در حال تولید است، گفت: این سریال نیز سختی‌های خودش را دارد به جهت طولانی بودنش‌، اما سخت‌تر از آن این است که شخصیت‌ها در این سریال سه برهه زمانی دارند و بازیگران باید حس بازی‌ در سنین مختلف و در طول زمان‌های مختلف را نگه دارند؛ به عنوان مثال من ممکن است امروز نقش 16 سالگی‌ام را کار کنم‌، فردا نقش 19 سالگی و پس فردا نقش 24 سالگی، به همین دلیل کمی سختی‌های خودش را دارد.

اخبار,اخبارفرهنگی,علی شادمان‌

این بازیگر با بیان اینکه بازی در سریال «کیمیا» را دوست دارد، گفت: مدتی طولانی با این شخصیت زندگی می‌کنم و آن شخصیت جزئی از زندگی من می‌شود. خصوصا اینکه این سریال به برهه‌ای از انقلاب و جنگ می‌پردازد؛ جنگی که برای من دوره بسیار مقدسی است. به نظرمن یکسری شعارها و یکسری اغراق‌ها که درباره جنگ شده است مردم جامعه را اندکی نسبت به فیلم‌های جنگی دلزده کرده است به نظرم این مساله در «کیمیا» خیلی کم است.

شادمان در بخش دیگری از این گفت وگو درباره شخصیت کیوان که در سریال کیمیا ایفا می‌کند، اظهار کرد: کیوان برادر کیمیا است‌، این شخصیت در ابتدا یک مقدار شخصیت شیطانی دارد او یکسری مجادله‌های لفظی‌، شیرین و شیطنت با کیمیا دارد آنها دائما در حال اذیت کردن یکدیگر هستند که خیلی برای من شیرین است اما به مرور زمان اتفاقاتی که برای کیوان می‌افتد دچار بلوغ فکری زودرس می‌شود. در جایی تفکرات انقلابی پیدا می‌کند و در جایی تفکرات دیگرش. به همین دلیل کیوان در یک برهه کوتاهی از زمان نوجوان است و بعد تبدیل به یک جوان و مرد می‌شود به دلیل اینکه کارهای بزرگی می‌کند.

علی شادمان در پایان این گفت‌وگو در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا پایان سرنوشت شخصیتی که در آن ایفای نقش می‌کند را می‌داند؟ گفت: پایان قصه و شخصیت من هنوز به قطعیت نرسیده است یعنی روندی را طی می‌کند. مثل اینکه از آینده‌مان خبر نداریم.

اخبارفرهنگی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------