آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی | زهرا مینویی: برخلاف میل ترانه باید خبررسانی کنم

ترانه علیدوستی از مرداد ۱۴۰۲ به سندرم Dress مبتلا شده‌اند که پزشکان علت آن را یک تداخل دارویی تشخیص داده‌اند. به گزارش…

فصل دوم «عالیجناب» بزودی ساخته می شود



اخبار,اخبار فرهنگی,سریال عالیجناب

سام قریبیان خبر از ساخت فصل دوم «عالیجناب» با تهیه کننده جدیدی داد.

به گزارش بانی فیلم، فصل اول مجموعه «عالیجناب» به نویسندگی و کارگردانی سام قریبیان که در ۶ قسمت مدتی پیش توزیع آن به پایان رسید، قرار است به زودی فصل دوم آن هم ساخته شود.

 

قریبیان با اعلام این خبر در گفت و گو با بانی فیلم افزود: از ابتدا هم قرار بود این مجموعه در دو فصل تولید شود. پیش تولید فصل دوم هم انجام شده بود. اما به دلایلی این اتفاق نیفتاد. فیلمنامه فصل دوم اماده است و من احتمالا پس از ساخت فیلم سینمایی ام وارد پیش تولید فصل دوم با تهیه کننده و سرمایه گذار جدید خواهم شد. چون قصه فصل دوم جدا از فصل اول است و لزوما ارتباط مستقیمی با داستان فصل اول ندارد.

 

وی درباره بازیگران این مجموعه هم عنوان کرد: در کنار کاراکترهایی که در داستان در فصل اول زنده ماندن، قرار است کاراکترهای دیگری هم وارد داستان شوند.

 

فرامرز قریبیان، بیتا فرهی، مینا ساداتی و مجید مظفری بازیگرانی هستند که قرار بود در فصل دوم حضور داشته باشند که اگر همه چیز طبق برنامه ریزی انجام شود، در کنار بازیگران فصل اول حضور خواهند داشت. البته قصد دارم که در ابتدا فیلم سینمایی بسازم و شرایط مهیا شود، فصل دوم این مجموعه را بسازم.

 

در فصل اول «عالیجناب» سعید آقاخانی، امیرآقایی، لیلا اوتادی، حسین پاکدل، حسین سلیمانی، بابک حمیدیان، سحر دولتشاهی، امید روحانی، آزاده صمدی، احسان کرمی، صالح میرزاآقایی، پریوش نظریه و حسین یاری حضور داشتند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------