آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی | زهرا مینویی: برخلاف میل ترانه باید خبررسانی کنم

ترانه علیدوستی از مرداد ۱۴۰۲ به سندرم Dress مبتلا شده‌اند که پزشکان علت آن را یک تداخل دارویی تشخیص داده‌اند. به گزارش…

«فرهاد جم» پس از مدت‌ها جلوی دوربین رفت /عکس



در سریال تلویزیونی «ماه و پلنگ» که در زمینه مباحث اجتماعی نقش آگاهی بخش ایفا می کند،‌ فرهاد جم پس از مدت ها جلوی دوربین رفته است..

به گزارش مشرق، سریال تلویزیونی "ماه و پلنگ" با نام قبلی "ملکا" در دو شب گذشته و با پخش دو قسمت ابتدایی،‌  پس از مدت ها مخاطبان شبکه 3 سیما را به تماشای سریالی جدید در عین حال پرمحتوا ، دلخوش کرد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,سریال ماه وپلنگ

 

پیش از پخش "ماه و پلنگ" تکرار سریال تلویزیونی "سفر سبز" که در سال 1381 تولید شده بود،‌ پخش می شد. پارسا پیروزفر در نقش اصلی "دنیل" ، آزیتا حاجیان،‌ محمدرضا شریفی نیا، ساراخوئیینی ها، زنده یاد نادیا گلچین، حسن پورشیرازی و امین تارخ در این سریال که با حال و هوای ماه محرم تولید شده ،‌به ایفای نقش پرداخته اند.

 

سریال "ماه و پلنگ" با تنوعی قابل توجه در زمینه داستان و همچنین حضور بازیگران مختلف، می تواند در شب های پائیز با آثار نمایشی دیگر شبکه ها به رقابت بپردازد و شاید بتواند در این راستا رتبه نخست را در جذب بیننده به خود اختصاص دهد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,سریال ماه وپلنگ

 

داریوش ارجمند ، آتنه فقیه نصیری، پوراندخت مهیمن، بیتا سحرخیز، شاهرخ استخری،‌ علی شادمان، فرهاد جم، شیوا خنیاگر، مریم کاظمی، علی سلیمانی، سعید داخ، صدرالدین شجره، شهروز ابراهیمی،‌ امیرمحمد زند، شهین تسلیمی و عطا عمرانی تنها برخی از بازیگرهایی هستند که در سریال "ماه و پلنگ" به ایفای نقش می پردازند.

 

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,سریال ماه وپلنگ

 

از اتفاق های قابل توجهی که در سریال شبانه شبکه 3 سیما رخ داده،‌ حضور فرهاد جم و مریم کاظمی به عنوان دو بازیگر قدیمی که مدت ها بود در هیچ اثر نمایشی حضور پیدا نکرده اند ، است چرا که بسیاری از بازیگران کهنه کار کشورمان توانایی های بسیاری برای ارائه در عرصه تصویر دارند اما بعضا به دلیل تعدد بازیگر و بحث هایی از قبیل کمبود و سپس صرفه جویی در بودجه، حضورشان کم رنگ تر می شود.

 

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,سریال ماه وپلنگ

 

داستان سریال "ماه و پلنگ"در بستر شهری شکل می گیرد که در جهنم دروغ و انتقام و زیاده خواهی بهشت خوشبختی و سعادت خودشان را نابود می کنند که برای مثال یکی از شخصیت های داستان به دلیل اشتباهی که ازش سر می زند، درگیر مسائل قصاص وحواشی آن می شود و داستان های مختلفی برای او رقم می خورد این سریال همچنین به مباحث اقتصادی و اجتماعی نیز می پردازد و تلاش می کند نقش آگاهی بخشی نیز برعهده داشته باشد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------