آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی | زهرا مینویی: برخلاف میل ترانه باید خبررسانی کنم

ترانه علیدوستی از مرداد ۱۴۰۲ به سندرم Dress مبتلا شده‌اند که پزشکان علت آن را یک تداخل دارویی تشخیص داده‌اند. به گزارش…

بازگشت خواننده اصلی به «قاتل اهلی»؛ خواننده کلیپ قهر کرد!



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,قاتل اهلی




به گزارش بانی فیلم،  چه طرفدار مسعود کیمیایی و سینمایش باشید و چه نباشید، احتمالاً چیزهایی از اختلافات کارگردان و تهیه کننده «قاتل اهلی» شنیده اید که به ویژه در ایام جشنواره فیلم فجر پارسال پررنگ تر هم شد. یکی از تبعات این اختلاف حذف صدای پولاد کیمیایی از فیلم بود که در ادامه با محو چهره او از تبلیغات فیلم، مشخص شد بیشتر یک تاکتیک انتقام جویانه از سوی تهیه کننده بوده تا ایده ای در راستای مضمون و محتوای فیلم. با حذف صدای پولاد، مشخص شد امیرعباس گلاب روی تصویر این بازیگر اجرای جدیدی داشته که تعجب خیلی از علاقه مندان به سینما را در پی داشت. اتفاقی که ظاهراً خود این خواننده مشکل چندانی با آن نداشت و حتی در مصاحبه ای اعلام کرد سه کار برای «قاتل اهلی» خوانده که یکی از آنها برای تیتراژ و دو قطعه دیگر در بین فیلم پخش می شود. او ضمناً خاطرنشان کرده برای این کار با مسعود کیمیایی تعاملی نداشته و فقط با تهیه کننده صحبت کرده است!


مسعود کیمیایی اما با حضور در یک برنامه سینمایی ضمن ابراز نارضایتی از این اقدام، دلایل مستدلی مطرح کرد؛ از جمله اینکه: «خواننده فیلم «قاتل اهلی» از جسن اعتراض است. این معترض بودن در کاراکتر فیلم است. از بیرون نمی آید. این خواننده باید یک صدای تازه باشد. یک صدای جدید و نو که مخاطب آن را پیش از این نشنیده، نه خواننده ای که قبلاً آهنگ هایی خوانده و او را می شناسی و حالا یکباره می خواهد یک چیز دیگری بخواند. چیزی که شبیه کارهای گذشته اش نیست. این اصلاً قابل قبول نیست. مخاطب آن خواننده ای که قبلاً کلی آهنگ خوانده و الان صدایش را در فیلم من گذاشته اند، یک طبقه دیگری هستند…».


کیمیایی در این صحبت ها ضمن هواداری منطقی از بازی و صدای پسرش پولاد در «قاتل اهلی»، نشان داد این جایگزینی را برنمی تابد. همین مخالفت کارگردان سرشناس سینمای ایران بود که به حذف صدای امیرعباس گلاب از نسخه جدید «قاتل اهلی» انجامید و فیلم از چهارشنبه گذشته با صدای پولاد اکران گرفت. این اتفاق اما ظاهراً به مذاق خواننده جوان خوش نیامد و گلاب در پی آن، تمامی ویدئوهایی که از صدای خود در «قاتل اهلی» روی اینستاگرام گذاشته بود، حذف کرد. واکنشی که حتی شوخی برخی کاربران را هم به دنبال داشت که با جست و جو در پیج شخصی او، یکی از ویدئوهای باقیمانده مربوط به «قاتل اهلی» را نشان کرده و از او پرسیده اند چرا آن را هنوز حذف نکرده؟! این واکنش اگر چه نشان از ناخشنودی گلاب از حذف صدای خودش و بازگشت صدای پولاد دارد، اما بیراه نیست اگر مسبب آن را خود این خواننده بدانیم که شاید ذوق زده و نسنجیده وارد پروژه «قاتل اهلی» شد.


«قاتل اهلی»، بیست و هشتمین ساخته کیمیایی از چهارشنبه گذشته روی پرده رفته و طی سه روز بیش از ۲۰۰ میلیون تومان فروخته است. رقمی که با اطلاع رسانی بهتر درباره اکران و تبلیغات جاندار، می تواند صعود قابل توجهی را تجربه کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------