نیکول کیدمن در یک سریال تازه



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,نیکول کیدمن

شبکه تلویزیونی اچ‌بی‌او ساخت سریال «آندویینگ» با بازی نیکول کیدمن را در دستور کار قرار داد.

به گزارش خبرآنلاین،  سریال «آندویینگ» (The Undoing) با اقتباس از رمان «باید می‌دانستی» نوشته جین هنف کورلیتز ساخته خواهد شد. این رمان سال ۲۰۱۴ منتشر و روانه بازار کتاب شد. 

نیکول کیدمن در این سریال که فضایی جنایی و روانشناسانه دارد، نقش روان درمانگری را بازی می‌کند که همراه با همسری متعهد و پسرش زندگی می‌کند. او قصد دارد کتابی منتشر کند اما پیش از انتشار کتاب با حادثه‌ای خشونت بار و ناپدید شدن همسرش مواجه می‌شود و مجبور است در کنار پسرش زندگی تازه‌ای بنا کند.

دیوید ای‌.کلی فیلمنامه این اثر تلویزیونی را از کتاب اقتباس خواهد کرد و در مقام سازنده و یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی در تولید آن مشارکت دارد.

کیسی بلویز از مدیران ارشد اچ‌بی‌او در این باره گفت:‌ «مشتاقیم که هر چه زودتر با نیکول کیدمن و دیوید کلی آغاز به کار کنیم و این سریال را تولید کنیم. دیوید پیش از این نیز سریالی محبوب با محوریت زنان ساخته بود و مفتخریم که دوباره با او همکاری می‌کنیم.»

کلی نیز با اشاره به علاقه‌اش به کتاب «باید می‌دانستی» گفت: «عاشق این کتابم. تریلری روانشناسانه و شخصیت محور که اشتیاق زیادی برای اقتباس از آن دارم و از آن بیشتر برای همکاری دوباره با نیکول کیدمن هیجان دارم.»

نیکول کیدمن و دیوید کلی پیش از این در سریال موفق و محبوب «کوچک دروغ‌های بزرگ» همکاری موفقی داشتند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------