آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی | زهرا مینویی: برخلاف میل ترانه باید خبررسانی کنم

ترانه علیدوستی از مرداد ۱۴۰۲ به سندرم Dress مبتلا شده‌اند که پزشکان علت آن را یک تداخل دارویی تشخیص داده‌اند. به گزارش…

حضور داریوش اسدزاده در یک سریال پلیسی/روایت بازیگر پیشکسوت از خاطرات سالهای دور



بازیگر پیشکسوت عرصه تلویزیون، سینما و تئاتر کشورمان با اشاره به پرداخت مناسبی که در سریال پلیسی " نوار زرد" صورت گرفته، از جذابیت نمایشنامه‌های 60 سال قبل خود سخن گفت.

 داریوش اسدزاده بازیگر پیشکسوت عرصه تلویزیون ، سینما و تئاتر در گفت‌وگو با میزان گفت: در مجموعه تلویزیونی "نوار زرد" نقش کوتاهی را بازی می‌کنم و حضور در این اثر را هم برای اینکه سرگرم بشود، پذیرفته‌ام.

 

وی ادامه داد: عوامل و بازیگران سریال "نوار زرد" از افراد کارآشنا به حوزه فیلم سازی هستند و من آن‌ها را در این زمینه قبول داشتم و با وجود کوتاه بودن نقشم، برای اینکه روحیه‌ام تغییر کند و از فضای بیماری فاصله بگیرم، حضور در این اثر را قبول کردم.

 

  اخبارفرهنگی ,خبرهای  فرهنگی ,داریوش اسدزاده

 

بازیگر سریال خاطره انگیز " و خدا عشق را آفرید" در ادامه صحبت‌های خود اظهار کرد: با وجود اینکه مدتی است از بیمارستان مرخص شده‌ام اما هنوز آنگونه که انتظار داشتم، بهبود پیدا نکرده‌ام و به همین دلیل نیز در بسیاری از محافلی که دعوت شده بودم، نتوانستم حضور پیدا کنم.

 

وی تصریح کرد: بخشی از ایفای نقشم در سریال "نوار زرد" به پایان رسیده اما فکر می‌کنم برای ضبط صحنه‌ای دیگر، یک روز به سر صحنه این مجموعه بروم.

 

بازیگر فیلم سینمایی " یتیم خانه ایران" یادآور شد: "نوار زرد" سریال پلیسی است که عوامل تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا هر چه بهتر به موضوع آن پرداخته شود و امیدوارم که در نهایت اثر قابل توجهی حاصل شود، چون این روزها در میان آثار تلویزیونی ، به هیچ عنوان کارهای پلیسی نداریم.

 

وی توضیح داد: تولید سریال‌ها و فیلم‌های پلیسی دشوار است، اما با توجه به فیلمنامه سریال "نوار زرد" فکر می‌کنم تلاش‌های زیادی برای دریافت نتیجه خوب از این مجموعه صورت گرفته و اثری قابل توجه حاصل شود.

 

بازیگر سریال " همه بچه ها من" همچنین گفت: کارهای پلیسی در کشورهای خارجی بیشتر انجام می‌شود؛ اما اینگونه آثار در کشور ما کم‌تر تولید می‌شود. چرا که هم از نظر کارگردانی و هم از نظر فیلمنامه نسبت به تولیدات معمولی، دشوارتر است. ضمن اینکه این ژانر هم علاقمندانی دارد و هم افرادی هستند که چندان با آن موافق نباشند.

 

  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,

 

وی افزود: آثار پلیسی در تلویزیون و سینما خیلی کم داریم و بنده هم به چنین آثاری خیلی علاقه دارم اما نمی‌توانیم افکار مردم را قضاوت کنیم چرا که همه افراد چنین تولیداتی را نمی‌پسندند.

 

نویسنده کتاب " سیری در تاریخ تئاتر ایران" خاطرنشان کرد: زمانی که کار تئاتر انجام می‌دادم، نمایشنامه های پلیسی بسیاری می نوشتم که بسیاری از آن‌ها را هم‌اکنون نیز در اختیار دارم و فکر می‌کنم آثار زیبایی است که به 60 سال قبل باز می‌گردد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------