آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی | زهرا مینویی: برخلاف میل ترانه باید خبررسانی کنم

ترانه علیدوستی از مرداد ۱۴۰۲ به سندرم Dress مبتلا شده‌اند که پزشکان علت آن را یک تداخل دارویی تشخیص داده‌اند. به گزارش…

سعید سعدی: پنج قسمت از «گشت ویژه» به پایان رسید



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,گشت ویژه

سریال«گشت ویژه»به کارگردانی مهدی رحمانی و تهیه‌کنندگی سعید سعدی برای پخش در هفته نیروی انتظامی مهرماه95 این روزها در حال ساخت است.

به گزارش صبا، این مجموعه دارای 13 قسمت 40دقیقه‌ای به‌قلم طلا معتضدی است. سعدی با اشاره به روند کار این سریال توضیح داد: در حال حاضر مشغول ضبط قسمت ششم هستیم و رحیم نوروزی هم ازجمله بازیگرانی است که در قسمت پنجم به ما اضافه شد. بازیگران قسمت ششم هم فردا قطعی خواهند شد. علاوه بر این هم‌زمان تدوین، صداگذاری، موسیقی هم جلو می‌روند. تدوین این کار نیز توسط مهدی سعدی انجام می‌شود. علاوه بر رحیم نوروزی بازیگرانی ازجمله حسین سلیمانی، آزیتا لاچینی، داریوش اسدزاده، سوگل طهماسبی و طوفان مهردادیان جلو دوربین رفته‌اند.

سعدی«گشت ویژه» را متفاوت از دیگر سریال‌های پلیسی دانست و گفت: قطعا «گشت ویژه» با دیگر مجموعه‌های پلیسی که تاکنون پخش شده، متفاوت است. اما علاوه بر نقش پلیس به نقش‌های جانبی و فرعی که براساس قصه‌ها انتخاب می‌شوند نیز اشاره دارد. البته قصه‌ها ارتباط زیادی به پلیس ندارند و پلیس درواقع در این داستان کشف‌کننده ماجرا و حل‌کننده مشکل است و مابقی داستان به شخصیت‌های دیگری که در ارتباط با قصه هستند به‌صورت اپیزودیک می‌پردازد.

تهیه‌کننده «گشت ویژه» ادامه داد: این پروژه تا اواخر مهرماه به پایان می‌رسد. ما حتی برای تیتراژ هم یک یا دو نفر را انتخاب کرده‌ایم و حالا منتظر نظر سازمان هستیم و با تایید سازمان با آنها قرارداد خواهیم بست.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در حوزه بدلکاری در این سریال اتفاق ویژه‌ای افتاده است یا نه، گفت: در هر صورت این سریال یک کار اکشن، ویژوال و بسیار سخت است. همه چیز ازجمله انفجار و تصادف و سانحه‌های خطرناک در آن هست و قطعا به تیم بدلکاری و خلاقیت‌های آنها نیاز داریم.

کاراکترهای سریال شامل چند جوان است که به‌عنوان نیروهای گشت انتظامی فعالیت می‌کنند و در سطح شهر با یک اتفاق روبه‌رو می‌شوند و آن را پیگیری می‌کنند. در هر قسمت از داستان اتفاق و حادثه‌ای رخ می‌دهد که این سه نفر را درگیر می‌کند و این گشت نیز براساس ماموریت خاص خود وقایع سطح شهر را کنترل می‌کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------