آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی | زهرا مینویی: برخلاف میل ترانه باید خبررسانی کنم

ترانه علیدوستی از مرداد ۱۴۰۲ به سندرم Dress مبتلا شده‌اند که پزشکان علت آن را یک تداخل دارویی تشخیص داده‌اند. به گزارش…

تمام بازیگران«پرستاران» مقابل دوربین رفتند



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,پرستاران

 گزارش و عکس‌های جدید از سریال علیرضا افخمی

به گزارش صبا، مجموعه داستانی «پرستاران» به کارگردانی علیرضا افخمی و محمودرضا تخشید و تهیه‌کنندگی داود هاشمی این روزها در حال تولید در بیمارستان نورافشار است. از آن‌جا که حدود پنجاه تا شصت‌درصد داستان در بیمارستان می‌گذرد اغلب فیلمبرداری‌ها و لوکیشن‌های این مجموعه در بیمارستان خواهد بود. البته طی سه،چهار روز آینده چند لوکیشن دیگر هم که خانه‌های مسکونی هستند به کار اضافه می‌شوند و گروه در هفته آتی برای ضبط به آنجا خواهد رفت. تمام بازیگران اصلی ازجمله فاطمه گودرزی، سیاوش خیرابی، عاطفه رضوی، الناز حبیبی، لیندا کیانی و... جلو دوربین رفته‌اند.


بنا به اعلام روابط عمومی این پروژه به «صبا» به دلیل این‌که لوکیشن اصلی بیمارستان است فعلا همان برداشت‌های بیمارستان را دارند ولی قرار است دو لوکیشن دیگر هم به کار اضافه شود که هنوز موقعیت آن‌ها قطعی نشده است. ضمن این‌که حضور بازیگران جدید هم به فیلمنامه بستگی دارد.

 

اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,پرستاران

 

البته چند سکانس خارجی هم که مربوط به حضور مهدی مظلومی می‌شود در خیابان‌های اطراف بیمارستان تصویربرداری شده است، وی در این سریال نقش یک زندانی فراری را بازی می‌کند.

سریال «پرستاران» در 52قسمت 45دقیقه‌ای به سفارش مرکز امور نمایش سیما و مشارکت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تولید می‌شود.

در خلاصه داستان «پرستاران» آمده است: داستان‌های این سریال در بخش اورژانس یک بیمارستان اتفاق می‌افتد که دارای یک خط اصلی داستانی با کاراکترهای ثابت است. ضمن این‌که هر قسمت شامل یک داستان فرعی با کاراکترهای ویژه‌ای اتفاق می‌افتد و سپس پایان می‌گیرد. داستان مجزا و اپیزودیک نیست ولی کاراکترهای ثابتی دارد که تا پایان هستند و قصه‌های اصلی و ثابت در ارتباط با کاراکترهای اصلی هم وجود دارد. علاوه بر این‌ها در هر قسمت یک داستان به‌صورت مستقل اتفاق می‌افتد و تمام می‌شود.

 

اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,پرستاران

 

علیرضا افخمی که نویسندگی سریال «پرستاران» را نیز بر عهده دارد، سریال‌های «او یک فرشته بود»، «تب سرد»، «پنجمین خورشید»، «عملیات 125»، «پنج‌کیلومتر تا بهشت» را کارگردانی کرده است و نگارش فیلمنامه سریال‌های «اغما»، «روز حسرت» و... در کارنامه او دیده می‌شود. داود هاشمی نیز تهیه‌کننده سریال‌های «پنج‌کیلومتر تا بهشت»، «خداحافظ بچه» و «پنجمین خورشید» و... بوده است.


بازیگران این مجموعه عبارتند از: فاطمه گودرزی، لیندا کیانی، الناز حبیبی، عاطفه رضوی، سیاوش خیرابی، مهوش صبرکن، فریبا نادری، مهدی صبایی، میرطاهر مظلومی، حسن اسدی، حسین سلیمانی، ایمان باقری، مریم یوسف و...

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------