آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی | زهرا مینویی: برخلاف میل ترانه باید خبررسانی کنم

ترانه علیدوستی از مرداد ۱۴۰۲ به سندرم Dress مبتلا شده‌اند که پزشکان علت آن را یک تداخل دارویی تشخیص داده‌اند. به گزارش…

صداوسیما از عیدانه‌های نوروزی خود خبر داد / «سرزمین کهن» دست به کار می‌شود



اخبارفرهنگی و هنری,خبرهای فرهنگی و هنری,سرزمین کهن

رسانه ملی با برنامه ریزی‌های ویزه در این ماه به استقبال نوروز رفت.

 رسانه ی ملی در ماهی که گذشت با دستی پر و اعلام برنامه هایی جدید و جذاب ظاهر شد.

در این ماه صداوسیما در تدارک برنامه های نوروزی خود قرار گرفت سریال‌هایی چون دودکش 2 ، زعفرانی، ماماهوت و بیمار استاندارد.

برنامه نوروزی سال تحویل 95 به مدت 12 ساعت طراحی شده که از ساعت 21 تا 9 صبح با اجرای احسان علیخانی مهمان خانه های مردم می شود. همچنین ویژه برنامه تحویل سال شبکه یک سیما با نام «یکِ و یک» با اجرای سیدعلی ضیاء تدارک دیدند.

دو مجموعه تلویزیونی «دوردست ها» به کارگردانی جواد ارشاد و تهیه کنندگی فریبا توکل و «غیرعلنی» به قلم مهدی حمزه و حسین تراب‌نژاد با کارگردانی مهرداد خوشبخت  در این ماه به پخش رسیدند.

«سرزمین کهن»؛ اوایل اسفند ماه فاز سه این سریال رابه کارگردانی کمال تبریزی و تهیه کنندگی محمد مسعود کلید زد.فیلمنامه فاز سوم نیز در مرحله بازنویسی است که دهه ۵۰ را شامل می شود.

شبکه HD  که مدتها در ساختارآزمایشی به روی آنتن سیما می رفت، اینبار با ترکیبی جدید و برنامه های خود به یک شبکه مستقل تبدیل شده است.

شبکه تهران که مخصوص بییندگان تهرانی است به طور رسمی فعالیت خود را از 5 بهمن ماه با حضور محمد سرافراز یئس سازمان صدا و سیما و دیگر عوامل رسانه آغاز کرد.

رئیس سازمان صدا و سیما در افتتاحیه این شبکه تلویزیونی اینگونه بیان کرد: «شبکه تهران، شبکه‌ای چابک، با نیروی انسانی کم، جوان و کارآمد است. مدیر شبکه و نیروهای جوان آن باید این روحیه و توان را حفظ کنند تا از تجربه قدیمی‌ها و استعداد جوانترها  شبکه خوب و مفیدی برای مردم فراهم می‌کنند. این شبکه مجری محور است و قرار است در این شبکه مجریان حضور داشته و با مخاطبان ارتباط برقرار کنند. مجریان جدید این شبکه در برنامه‌هایی که قرار است پخش شود، میزبان بینندگان خواهند بود.»

«خندوانه»؛ در سری جدید خود با سفر به استان های کشور و راه اندازی کمیپین ملی از اوایل اسفند ماه دوباره خنده را بر لب های مردم ایران زمین می آورد.

ضبط استودیویی این برنامه اواسط اسفند ماه آغاز می‌شود و اواخر اسفندماه هم به صورت رسمی با دکوری جدید و گزارش‌ها و وله‌های جدیدی از تهران و شهرستان‌ها روی آنتن شبکه نسیم خواهد رفت.

برنامه رامبد جوان این بار با تغییر در دکور و اضافه کردن عروسک های دیگر به «خندوانه» با حضور 500 نفر مهمان در استودیو «خندوانه»مهمان خانه ها می شوند.

در پی استعفای دکتر اخوان بهابادی قائم مقام رئیس در امور فناوری و رسانه های نوین، دکتر سرافراز رئیس رسانه ملی، در حکمی دکترعلیدادی را به سرپرستی معاونت فنی سازمان صدا و سیما منصوب کرد.

 

اخبار فرهنگی و هنری - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------