آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی | زهرا مینویی: برخلاف میل ترانه باید خبررسانی کنم

ترانه علیدوستی از مرداد ۱۴۰۲ به سندرم Dress مبتلا شده‌اند که پزشکان علت آن را یک تداخل دارویی تشخیص داده‌اند. به گزارش…

رامبد جوان: لازم باشد مدیران صداوسیما پاسخ می‌دهند



اخبارفرهنگی,اخباربازیگران,رامبد جوان

رامبد جوان با قرار دادن فیلم‌هایی در اینستاگرم، خطاب به مخاطبان سخنانی گفت تا بتواند به حواشی به‌وجودآمده در روزهای اخیر درباره «خندوانه» خاتمه بخشد.

به گزارش ایسنا، در چند روز اخیر، خبرهایی به نقل از رامبد جوان در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که از واکنش سازنده «خندوانه» به سخنان آیت‌الله احمد خاتمی - امام جمعه تهران - درباره‌ِ این برنامه تلویزیونی در صفحه شخصی‌اش در توئیتر حکایت داشت؛ به دنبال سخنان آیت‌الله احمد خاتمی مبنی بر شکستن حریم‌ها در برنامه خندوانه، اخباری به نقل از رامبد جوان در پاسخ به سخنان امام جمعه وقت تهران منتشر شد که «گر تو بهتر می‌زنی بستان بزن»؛ اما مجری و تهیه‌کننده برنامه «خندوانه» در صفحه شخصی اینستاگرم با گذاشتن پستی مبنی بر اینکه هیچ صفحه شخصی در توئیتر ندارد تلاش کرد تا به این حواشی پایان دهد.

پس از آنکه رامبد جوان در صفحه شخصی‌اش نوشت «دوستان سلام. من هیچ حساب کاربری در شبکه اجتماعی توئیتر ندارم. شب خوش.»، موج دیگری در شبکه‌های اجتماعی راه افتاد که جوان را به ترسیدن متهم می‌کردند.

اما شب گذشته تهیه‌کننده و مجری برنامه «خندوانه» چهار فیلم را در صفحه شخصی اینستاگرم خود منتشر کرد که در آنها خطاب به مردم گفت: روحیه طنازی‌تان را به شدت تحسین می‌کنم آن جوک‌هایی که می‌گفت من اصلاً رامبد نیستم، اصلاً خندوانه نساختم، اصلاً موبایل ندارم، اینها عالی بودند.

او ادامه داد: این کار دلیل داشت و خیلی هم ساده است؛ توئیتی که از طرف من اعلام شد که «گر تو بهتر می‌زنی بستان بزن»، کاملا فوتوشاپ بود؛ رفقا و ادمین پیج من گفتند که این توئیتت دردسرساز شده است و به خاطر اینکه از این دردسرها دور شویم این کار را کردیم. این یک اشتباه بود که توسط دوستان و ادمین صورت گرفت و عیبی هم ندارد. توئیتر دارم و از این به بعد هم خواهم داشت و از این به بعد حرف‌هایی را که توئیت می‌کنم در اینستا هم خواهم گذاشت.

جوان با اشاره به سخنان آیت‌الله احمد خاتمی درباره برنامه «خنداونه»، گفت: موضوعی که آیت‌الله خاتمی گفته بودند درباره شادی و برنامه‌سازی و اینها و اشاره شده بود به برنامه «خندوانه»، واقعیت این است که از لحاظ قانونی من به عنوان برنامه‌ساز موظف به پاسخگویی نیستم. بدیهی است من قوانین را به خوبی می‌دانم و اینکه من نباید جواب بدهم که بعد بترسم یا نترسم از پاسخی که دادم. من طبق قوانین جمهوری اسلامی برنامه‌سازی می‌کنم، بنابراین اصلاٌ اصلا به فکرم نرسیده بود که جوابی بدهم. اگر قرار باشد پاسخ این موضوع در جایی داده شود، مدیران ارشد سازمان صداوسیما پاسخ خواهند داد و به من برنامه‌ساز ربطی ندارد.

او در آخر اضافه کرد: اینها یک بازی و شیطنت بود که اتفاق افتاد و من اصلاً خبر نداشتم.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------