ماجرای دردسرهای مهران مدیری بودن!



تصویربرداری جدیدترین سریال مهران مدیری با عنوان «اتاق عمل» بعد از وقفه‌ای طولانی، با انجام تغییرات در متن با گروه بازیگران قبلی از سر گرفته می­شود.

ماجرای دردسرهای مهران مدیری بودن

 

پس از مذاکرات انجام شده بین مهران مدیری و مدیران تلویزیون و انجام تغییراتی که موجب نگرانی جامعه پزشکی شده بود، شرایط لازم برای ادامه تصویربرداری این سریال فراهم شد و این هفته گروه تولید با مجموعه بازیگران قبلی در لوکیشن اصلی «اتاق عمل» واقع در بلوار ارتش برای ادامه تصویربرداری حضور خواهند داشت.


قبل از توقف تصویربرداری مهران مدیری، مهران غفوریان، سیامک انصاری، جواد رضویان، علی اوجی، نصراله رادش، سحر ذکریا، شبنم فرشادجو و محمدرضا هدایتی، جلوی دوربین رفته‌ بودند.

ماجرای دردسرهای مهران مدیری بودن

سپند امیرسلیمانی‌، لیلا ایرانی‌، پوریا ایرایی‌، شراره ارمغانی‌، تینا اسدی‌، بهناز توسلی‌، فرزانه تفرشی‌، فلامک جنیدی‌، جوانه دلشاد‌، آذین رئوف، ‌نادر سلیمانی‌، ماندانا سوری‌، شادان شهیدی‌، یوسف صیادی‌، الکیا عبدالرزاقی‌، گل‌ناز عباسی‌، رضا فیض‌نوروزی‌، نیما فلاح‌، عارف لرستانی‌، علی لک‌پوریان‌، دریا مرادی‌دشت‌، رضا نیک‌خواه‌، رامین ناصرنصیر‌، سام نوروزی‌، سحر ولدبیگی‌، فاطمه هاشمی‌، ساعد هدایتی از بازیگران این مجموعه هستند.

الهه زارع‌نژاد، امیر وفایی، امیر برادران و امیرعباس پیام، گروه نویسندگان «اتاق عمل» هستند که زیر نظر خشایار الوند و امیرمهدی ژوله کار نگارش فیلمنامه را به‌عهده دارند.

براساس فیلمنامه قبلی مهران مدیری در این سریال نقش دکتر کاشف و مهران غفوریان نقش دکتر بهروز عشقی را بازی می‌کردند. لوکیشن بیمارستان این سریال در یک سوله طراحی و تمام بخش‌های بیمارستان در ساخت آن در نظر گرفته شده است. طبق برنامه­ریزی­های انجام شده حدود 70درصد سریال در این بیمارستان، تصویربرداری می‌شد و بخش کمی از آن در فضای آپارتمانی و لوکیشن‌های خارجی خواهد بود.
اخبار فرهنگی - برترينها

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------