آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی | زهرا مینویی: برخلاف میل ترانه باید خبررسانی کنم

ترانه علیدوستی از مرداد ۱۴۰۲ به سندرم Dress مبتلا شده‌اند که پزشکان علت آن را یک تداخل دارویی تشخیص داده‌اند. به گزارش…

مرضیه برومند: برخی آشفتگی‌ها در روند شادپیمایی عروسکی را قبول دارم/مردم عذرخواهی ما را بپذیرند



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,مرضیه برومند
مرضیه برومند، دبیر هفدهمین جشنواره تئاتر عروسکی با تأیید برخی آشفتگی‌ها و بی‌نظمی‌ها در روند برپایی شادپیمایی عروسکی در بوستان آب‌وآتش گفت: مردم عذرخواهی ما را به مهربانی عروسک‌ها بپذیرند، انتظار چنین ازدحام جمعیتی را نداشتیم. 

به گزارش فارس، هفدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی از روز گذشته با شادپیمایی عروسک‌ها و مردم به دبیری مرضیه برومند در تهران کلید زده شد و اول شهریور ماه نیز نخستین اجراهای عروسکی در تالارهای تئاتر شهر، خانه هنرمندان، تالار هنر، تالار حافظ و محوطه‌های دیگر سالن‌ها ایفا شد.

 

مرضیه برومند دبیر این جشنواره در گفت‌وگو با فارس عنوان کرد: خوشبختانه امسال جشنواره با استقبال خیلی خوبی روبه رو شد و ما هم خودمان انتظار این همه علاقه و ارادت مردم را نداشتیم امیدوارم که بتوانیم با لبی خندان بخشی از مشکلات مردم را کمتر کنیم.

 

وی با اشاره به سابقه جشنواره مبارک گفت: اولین دوره این جشنواره سال 68 برگزار شد و بعد از چند دوره نیز کار به دوسالانه رسید. این نمایش عروسکی از سراسر ایران ، شهرهای مختلف و دیگر کشورها نیز عروسک‌ها را به تهران می‌رساند.

 

وی یکی از امتیازات جشنواره عروسکی را تدارک برنامه برای همه گروه‌های سنی به شمار آوردو گفت: این جشنواره صرفا برای کودکان نیست بخش زیادی از کارها عمیق و برای بزرگسالان است. اینکه عروسک‌ها بتوانند خیلی مسائل مهم را آسان به مردم یاد بدهند خیلی حرف مهمی است. 

 

برومند یادآور شد: امسال علاوه بر بخش‌های صحنه‌ای و محیطی و بین‌الملل دو بخش دانش آموزی و تجربی نیز همراه با حاشیه‌های سرگرم کننده زیادی برای مردم اضافه شده است.

 

وی با اشاره به  مراسم افتتاحیه و شادپمایی جشنواره در بوستان آب و آتش تهران گفت: خوشبختانه این شادپیمایی هم با عید قربان مقارن شد و گردهمایی با شکوهی بود هرچند ما انتظار این همه جمعیت را با فراخوانی هم که داده بودیم نداشتیم و قبول دارم که بخشی از ناهماهنگی ها و مسائلی رخ داد که نباید می داد و ازین بابت از مردم عذرخواهی می کنم. 

 

برومند یادآور شد: ما حتی تعداد زیادی آب آشامیدنی برای مردم تدارک دیده بودیم اما در همان ابتدا به اتمام رسید و به مصرف مناسب و توزیع خوب قرار نگرفت. من بگویم که جمعیت بیش از انتظار ما بودند از یک سو این باعث خوشحالی ما شد اما از سوی دیگر اصلا بوستان به آن بزرگی ظرفیت جمعیت را نداشت قدری هم برخی مسائل رعایت نشد و ما هم در پیش بینی کاستی داشتیم.

 

وی با اشاره به بسته شدن مسیر شادپیمایی و ترافیک در این زمینه گفت: علی رغم همه این مسائل حضور رنگی مردم در کنار هم را من به فال نیک می گیرم. حضور جناب وزیر را به فال نیک می گیرم که بدون خبر قبلی آمدند و این نشان دهنده این است که این حرکت ها جا می افتد حرکت هایی که خیلی شاد و خانوادگی و مردم پسند است. بهرحال مشکلات زیاد است و ما با همدلی می توانیم به سلامت از کنار آنها عبور کنیم.

 

وی با تأکید براینکه گله گذاری شما را روی سرم قرار می دهم، گفت: برای دو سال بعد دیگر دبیر نخواهم بود اما در کنار جوانترها هستم و قول استادیوم آزادی را می دهم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------