آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

فیلمساز برجسته و برنده نخل طلای کن درگذشت

«لوران کانته» فیلمساز فرانسوی که با فیلم «کلاس» در سال ۲۰۰۸ برنده نخل طلای کن شد، در سن ۶۳ سالگی درگذشت. به گزارش ایسنا،‌…

شهاب حسيني "ساكن طبقه ي وسط" است + عكس



 
اخبار فرهنگی - شهاب حسيني "ساكن طبقه ي وسط" است + عكس

شهاب حسيني بازيگر، با صرف نظر از ورود فيلمش به جشنواره ي سي و دوم، با هنرنمايي در فيلمي ديگر به فستيوال فيلم فجر رفت.

به گزارش سينما خبر، شهاب حسینی بازيگر تئاتر، سينما و تلويزيون، قرار بود امسال با اولین فیلم سينمايي خود در مقام کارگردان به جشنواره فيلم فجر بيايد.

اين فيلم "ساکن طبقه وسط" نام دارد كه البته اين فيلم از ورود به جشنواره صرف نظر كرد و اين بازيگر و كارگردان به عنوان بازيگر در فيلم "پنج ستاره" به كارگرداني "مهشيد افشارزاده" حضور داشت كه اين فيلم در جشنواره نيز حضور پيداكرد.
 

اخبار,اخبار فرهنگی, فیلم ساكن طبقه ي وسط

 

شهاب حسيني در این فیلم 38 نقش متفاوت را بايفا كرده؛ نقشهایی که از  مولانا و شیخ صنعان گرفته تا سهروردي را دربرمی گیرد و شهاب حسيني در جايگاه و شرايط این شخصيتها یک سفر سینمایی کاملا جذاب را طي كرده است.

داستان اين فیلم که طنز فلسفی است، درمورد نویسنده جوانی است که وارد یک خانه سه طبقه شده و در آن خانه با اتفاقات جالب و عجیبی روبرو می‌شود.


حسین یاری، ساره بیات، کامبیز دیرباز، فرهاد اصلانی، بابک حمیدیان، مهدی فقیه، طناز طباطبایی،حسین محب‌اهری، بهنوش بختیاری، علی شادمان، مانی کسرائیان، کیانوش گرامی، سحر قریشی، هنگامه قاضیانی، و بهناز جعفری از بازیگران «ساکن طبقه وسط» هستند.

اخبار فرهنگی -  سينما خبر

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------