مردی که ۲۵ سال به غیر از پیتزا چیز دیگری نخورده است (+تصاویر)



اخبار,اخبار گوناگون,پیتزا

دن جانسن مرد جوانی است که چیزی بجز پیتزا نمی خورد و این کار را برای مدت ۲۵ سال ادامه داده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در میان دوستان و آشنایان ما کسانی پیدا می شوند که از خوردن غذاهایی که در آن ها پیاز وجود دارد دوری می کنند و برخی دیگر غذاهای گیاهی که رنگ خاصی داشته باشند را دوست ندارند. البته تک غذایی نیز یکی از رویه هایی است که بسیاری در دوران کودکی در پیش می گیرند و شایع تر از تک غذایی در دوران بزرگسالی است. بسیاری از ما نیز در دوران کودکی یک غذا را به غذاهای دیگر ترجیح داده ایم و سعی کرده ایم حتی الامکان از خوردن غذاهای دیگر اجتناب کنیم.

 

با افزایش سن این عادت تک غذایی از بین می رود یا دستکم تنوع آن افزایش یافته و از حوزه تک غذایی به حوزه چند غذای محدود وارد می شویم. اما کسانی نیز به ندرت پیدا می شوند که دست از عادت تک غذایی خود برنداشته و برای مدتی طولانی همین رویه را در پیش می گیرند.

 

دن جانسن مرد جوانی است که چیزی بجز پیتزا نمی خورد و این کار را برای مدت ۲۵ سال ادامه داده است. نه ماکارونی، نه تخم مرغ و نه سالاد! فقط پیتزا! همه چیز از دوران نوجوانی شروع شد. دن که یک نجار است در مریلند زندگی می کند و در دوران نوجوانی تصمیم گرفت به دلایل اخلاقی دست از خوردن گوشت بکشد. البته حتی اگر کسی چنین تصمیمی داشته باشند نیز انتخاب های غذایی بسیاری پیش روی خود خواهد دید که در آن ها هیچگونه گوشتی یافت نمی شود.

اخبار,اخبار گوناگون,پیتزا

 

اما دن از سبزیجات نیز متنفر بود و بدین ترتیب به خوردن پیتزا روی آورد تا هم از گوشت و سبزیجات دوری کرده و هم مواد مغذی کافی به بدن خود برساند. وی خیلی زود دریافت که دلش برای غذاهای دیگر تنگ نمی شود. بنابراین وی در طول ۲۵ سال آینده پیتزا را به عنوان تنها غذای محبوب خود تبدیل کرد که چیزی غیر از آن نمی توانست نظرش را به خود جلب کند. البته همانطور که می دانید پیتزاهای زیادی نیز با سبزیجات و گوشت یا فرآورده های جانبی آن تولید می شوند.

اخبار,اخبار گوناگون,پیتزا

 

از این رو تنها پیتزایی که دن می خورد پیتزای پنیر ساده است. چیزی غیر از خمیر پیتزا، سس گوجه و پنیر و گاهی نیز چند تکه قارچ در پیتزایی که او هر روز می خورد وجود ندارد. اما این رژیم غذایی جالب باعث شده که مشکلاتی برای بدن دن پیش بیاید. او به دیابت مبتلا شده و همواره از کاهش قند خون رنج می برد.

اخبار,اخبار گوناگون,پیتزا

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------