عتیاد عجیب و چندش آور یک زن 29 ساله به نوشیدن خون +عکس



 

اخبار,خون آشام,آشامیدن خون

اعتیاد عجیب و چندش آور یک زن 29 ساله به نوشیدن خون +عکس

به گزارش پرداد به نقل از دیلی میل: ميشله 29 ساله زني است که عادت دارد روزانه 1 ليتر خون بياشامد . او اين خون را با قهوه خود مخلوط کرده و ميخورد.

وي که يک آرايشگر است در زمينه تاتو فعاليت ميکند و ميگويد از سنين نوجواني به نوشيدن خون خوک عادت دارد. اين زن تاکيد ميکند بدون نوشيدن خون احساس بدي دارد و بسيار بدخلق و عصبي ميشود. او اضافه ميکند نوشيدن خون براي او از آب حياتي تر و مهمتر است . وي اضافه ميکند در تمام شرايط دوست دارد در حال نوشيدن خون باشد از زمان کار و فعاليت تا هنگام استراحت و تماشاي تلويزيون  او احساس ميکند نيازمند نوشيدن خون است.

او ميگويد بارها سعي کرده است اين عادت عجيب و چندش آور را متوقف کند اما هرگز موفق نبوده است. او بايد روزش را با نوشيدن يک ليوان خون آغاز کند و ميگويد اين کار به او انرژي لازم جهت انجام کارهاي روزانه اش را ميدهد.

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

وي ميگويد گاهي خون را بدون هيچ افزودني مينوشد و گاهي آن را به همراه غذا و يا قهوه مخلوط ميکند . وي معتقد است خونها طعمهاي مختلف دارند و لذت بخش ترين طعم براي او خون خوک است . او ميگويد از ابتداي اعتيادش به خون تا کنون چيزي در حدود 1000 گالن خون نوشيده است./پرداد

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------