ساخت ایستگاه قطار در اطراف درخت 700 ساله ژاپنی



در حومه شمال شرقی اوزاکا در ژاپن یک ایستگاه قطار وجود دارد که ثابت می کند انسان و طبیعت می توانند در هماهنگی باهم وجود داشته باشند.

 برترین ها، در حومه شمال شرقی اوزاکا در ژاپن یک ایستگاه قطار وجود دارد که ثابت می کند انسان و طبیعت می توانند در هماهنگی باهم وجود داشته باشند. ویژگی اصلی این ایستگاه یک درخت حنای غول پیکر است که از یک سوراخ در سکو بیرون آمده است. مقامات معتقدند که این درخت حدود 700 سال قدمت دارد و تاریخ آن پر از عشق مردم و کمی خرافات است.

 

ایستگاه کایاشیما درست کنار این درخت در سال 1910 افتتاح شد. بعد از گذشت 60 سال و در پی افزایش جمعیت و درنتیجه افزایش تقاضا، گسترش ایستگاه در سال 1972 تصویب شد. قرار بود درخت قطع شود تا فضای کافی برای ساختمان جدید فراهم شود. اما هرکسی که سعی در قطع درخت داشت گرفتار رویداد ناگواری شد. مردی که یک شاخه از آن را برید روز بعد دچار تب شدید شد. هنگامی که مردم محلی متوجه شدند چه اتفاقی برای درخت محبوبشان افتاده خشمگین شدند.

 

 داستان درخت و خدایش در میان مردم پخش شد، در نهایت مقامات موافقت کردند طرح سکوی جدید را تغییر دهند و درخت را داخل طرح استفاده کنند. ساخت و ساز در سال 1973 شروع و در سال 1980 تمام شد. تا به امروز درخت با حمایت مردم محلی در این ایستگاه رشد کرده و حتی یک زیارتگاه کوچک به احترام آن ایجاد شده است.

 

اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبارجدید

 

اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبارجدید

 

اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبارجدید

 

اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبارجدید

 

اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبارجدید

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------