عادل فردوسی پور و کلکسیونی از شکایت‌ها علیه عادل فردوسی‌پور



 

 

 

 

عادل فردوسی پور فردوسی پور زندگی نامه عادل فردوسی پور

 

 

شفاف: عادل فردوسی پور در دو هفته گذشته در شرایطی که لیگ برتر به خواب زمستانی رفته بود دست به اقداماتی زد که شاید به مذاق خیلی ها خوش نمی آمد، اما برنامه ضد دلالی عادل روی آنتن رفت و دست افراد بسیاری برای مردم رو شد.

 

در این بین در برنامه نود اتهامات تندی علیه مدیران شهرداری بندرعباس و حتی شخص شهردار بندرعباس مطرح شد. همین امر باعث شد تا یک روز پس از این برنامه خبر شکایت شهردار بندر عباس از عادل در محافل ورزشی مطرح شود.

در این بین روز گذشته نیز یکی از خبرگزاری ها به دنبال روشنگری های عادل فردوسی پور دست به افشاگری در خصوص بحث دلالی در شهرداری بندر عباس زد.

دوشنبه شب گذشته در برنامه نود مصاحبه هایی از حمید رجبی و مصطفی بیژنی و رزاقی پخش شد که از وجود دلالی های گسترده در تیم فوتبال شهرداری بندر عباس پرده برداشت. این 3 بازیکن که مدعی بودند هنوز تمامی مبلغ قرارداد فصل گذشته خود را از شهرداری دریافت نکرده اند، بعضی از مدیران باشگاه شهرداری بندر عباس و حتی شهردار بندر عباس را متهم به دریافت بخشی از مبالغ قرارداد بازیکنان این تیم کردند.

آنها مدعی بودند که رقم ثبت شده آنها با میزان پول پرداختی به مدیر برنامه هایشان تطابق ندارد و در این میان پول کمتری به آنها رسیده است. همین امر نیز سبب شد تا مدیر شهرداری بندر عباس که فصل گذشته مسئولیت بستن این تیم را برعهده داشت، تمامی اظهارات این 3 بازیکن را رد کند و از شکایت شهردار بندر عباس از برنامه نود و عادل فردوسی پور خبر دهد..../شفاف

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------