چگونه چربی ران را در عرض دو هفته آب کنیم؟



لاغری شکم و ران در 5 روز, لاغری ران ها در یک هفته, چربی سوزی بغل ران

چربی سوزی بغل ران

 

ورزش برای از بین بردن چربی داخل ران

ورزش و تغذیه سالم نخستین کاری است که باید چربی سوزی بغل ران انجام داد، البته این را هم در نظر بگیرید که غذاهای سالم و ورزش، فقط برای آب کردن ران ها کافی نیستند، بلکه باید چربی کل بدن را کم کنید و با ورزش و رژیم های سالم نه فقط ران بلکه همه بدن را فرم بدهید و همه این ها بستگی به اراده شما برای کم کردن چربی های بدن و رانتان دارد.

چربی های ران و باسن که به چربی های غیرفعال معروف هستند خیلی سخت آب می شوند‎. خیلی از محققان اعتقاد دارند که چربی های ران و باسن که به چربی های غیرفعال معروف هستند خیلی سخت آب می شوند و به علت بعضی هورمون ها که در طی حاملگی و شیردهی تولید می شوند ایجاد می شوند.

 

علت دیگر برای چربی های این قسمت ها سلولیت است که اغلب ران ها و باسن را تحت تاثیر قرار می دهد. سلولیت جمع شدن توده های چربی است که سبب می شود خون به ذخیره های چربی نرسد و در نتیجه چربی ها خیلی سخت از بین می روند و از بدن خارج می شوند.

 

لاغری شکم و ران در 5 روز, لاغری ران ها در یک هفته, چربی سوزی بغل ران

برای لاغر شدن ران ها چه بخوریم

 

شیوه های لاغری ران ها

برای لاغر شدن ران ها چه بخوریم؟

غذاهای رژیمی بخورید

برای کم کردن وزن باید کالری مورد احتیاج بدنتان را از غذاهای کم کالری و مغذی فراهم کنید. غذاهای با پروتئین بالا مثل گوشت و همینطور میوه ها و سبزیجات و کربوهیدرات های پیچیده مانند نان، غلات کامل، غلات و برنج قهوه ای استفاده کنید و البته به میزان کالری آنها هم دقت کنید و سبدی از ترکیب آنها با رعایت کالری روزانه مورد احتیاج بدنتان تهیه کنید. تا جایی که می توانید غذاهای فرآوری شده استفاده نکنید. مانند غذاهای یخ زده و غذاهای آماده.  غذاهای تازه استفاده کنید و از غذاهای بسته بندی شده و کنسروجات پرهیز کنید.

 

در طول روز وعده های غذایی کوچک داشته باشید

هر روز ۴ تا ۵ وعده غذایی کم حجم، بهتر از ۳ وعده غذای بسیار است، زیرا متابولیسم بدن را بهتر می کند و اشتها را کم می کند، بدین ترتیب کمتر به طرف پرخوری تشویق می شوید.

 

مصرف نمک را کنترل کنید

نمک سبب می‌شود بدن شما آب اضافی را در بدن حبس کرده و این موضوع سبب به وجود آمدن نفخ شکم می‌شود که می‌تواند همه بدن را تحت تاثیر خود قرار دهد. پس هرچه نمک بیشتری بخورید، آب بیشتری در بدن جای داده و به جای دفع از کلیه در بین عضله و چربی‌ها باقی می‌ماند. چربی ران و باسن از جمله چربی‌هایی است که برای ذخیره آب بسیار مناسب است. به همین علت است که با کاهش نمک خیلی زود می‌توانید آب و چربی ذخیره شده در ران‌ها را از بین ببرید.

 

لاغری شکم و ران در 5 روز, لاغری ران ها در یک هفته, چربی سوزی بغل ران

از بین بردن چربی بغل ران

 

کربوهیدرات را کاهش دهید

زمانی که بدن شما کربوهیدرات‌ها را به گلیکوژن تبدیل می‌کند، قدری آب در عضلات و کبد ذخیره می‌شود. این به این  معنی است که هرچه کربوهیدرات بیشتری بخورید، آب بیشتری در بدن ذخیره می‎شود. به همین علت خیلی از مردم به این نتیجه رسیدند که بلافاصله با یک رژیم کم کربوهیدرات چند کیلوگرم از دست می‌دهند. دقت داشته باشید که حذف کردن غلات می‌تواند تاثیر منفی بر بدن داشته باشد و بدن را از مواد معدنی مهم محروم می‌کنید. 

 

آب زیاد بخورید 

خوردن آب سبب سیراب شدن بدن شما، با نشاط شدن اندام‌های بدن، سیر به نظر رسیدن می‌شود. وقتی که خیلی گرسنه هستید و فکر می‌کنید که غذای زیادی را خواهید خورد، پیش از آغاز وعده غذایی یک لیوان آب بنوشید. در این صورت کمتر از چیزی که فکر می‌کنید غذا خواهید خورد چون بدن شما فکر می‌کند که سیر است.

 

به خود گرسنگی ندهید

غذا نخوردن و گرسنگی دادن به خود اثری منفی در لاغری دارد. زمانی که شما به بدن خود گرسنگی می دهید، بدن شما فکر می کند که قرار است یک دوره سخت و طاقت فرسا کم غذایی را بگذرداند به همین علت به ذخیره انرژی می پردازد، به همین علت به جای سوختن چربی ها شما احتمالا ماهیچه ها و عضلات خود را از دست خواهید داد.

 

لاغری شکم و ران در 5 روز, لاغری ران ها در یک هفته, چربی سوزی بغل ران

ورزش برای از بین بردن چربی داخل ران

 

ورزش برای از بین بردن چربی داخل ران

تمرینات شدید کاردیو ( هوازی ) تا به حال یک فوتبالیست یا دونده را دیده اید که باسن زشت و چاق داشته باشد؟ قطعا این چنین نیست. این اشخاص آنقدر می دوند و حرکات ویژه باسن انجام می دهند که دیگر چربی روی باسنشان نمی ماند.

 

چنانچه شما هم می خواهید باسنتان را شکل دهید باید همان کارها را انجام دهید. بهترین نوع تمرینات هوازی مناسب برای باسن، نوع هوازی شدید است. دویدن روی کوه، حرکات لانگز، اسکوات با پرش و ماندن آن. می بینید زمانی که شیب سطح را افزایش می دهید یا ورزش هوازی می کنید که سبب می شود بیشتر از اندازه معمول خم شوید، از عضلات باسنتان استفاده بیشتری می شود. بنابراین چنانچه می خواهید باسنتان را فرم دهید باید دشوار ترین نوع تمرینات هوازی را انتخاب کنید.

 

قدم زدن یک راه حل عالی برای چربی سوزی باسن و ران هاست

قدم زدن، یک راه ساده برای قدرتمند کردن عضلات سرینی باسن و در عین حال سالم نگه داشتن قلب و ریه هاست. قدم زدن، استحکام و سفت شدن عضلانی باسن و قسمت فوقانی ران ها را افزایش می دهد.

 

لاغری شکم و ران در 5 روز, لاغری ران ها در یک هفته, چربی سوزی بغل ران

ورزش برای لاغری داخل ران ها

 

بهترین تمرینات بدنسازی ویژه باسن

همانگونه که گفتیم، اضافه کردن استقامت به حرکات عادی بهترین ایده ممکن برای کوچک کردن ران و باسن است. در ادامه به بهترین تمرینات بدنسازی مخصوص باسن اشاره می‌کنیم: 

اسکات با هالتر یا دمبل: این حرکت آنقدر روی پایین تنه‌تان کار می‌کند که خیلی زود نتیجه می‌گیرید.

لانگز با وزنه: چنانچه زانو درد دارید این حرکت را انجام ندهید. در غیر اینصورت حرکت بسیار خوبی برای شکل دادن به عضلات باسن است. 

استِپ با وزنه: نخست با وزنه سبک آغاز و به تدریج آن را سنگین تر کنید.

دویدن روی کوه: یکی از بهترین و دوست داشتنی ترین تمرینات است.

دستگاه پرس پا: این دستگاه بدنسازی معمولا کمتر توسط خانم‌ها در باشگاه استفاده می‌شود. با کمک این دستگاه و با استفاده از وزنه‌های سنگین می‌توانید خیلی خوب روی عضلات باسنتان کار کنید.

 

لاغری شکم و ران در 5 روز, لاغری ران ها در یک هفته, چربی سوزی بغل ران

چگونه چربی های ران را بسوزانیم

 

حرکت پروانه بزنید

بعد از دویدن، شنا یا دوچرخه سواری و هنگامی که ضربان قلب هنوز در اوج است، ۲۰ حرکت پروانه شدید بزنید. در این شیوه، فشار و سوزش را در پاهای خود احساس خواهید کرد که به لاغری کمک می‌کند.

 

برقصید 

رقصیدن با آهنگ مورد علاقه فقط سبب شادی و نشاط نمی‌شود بلکه می‌تواند در فرم دادن به ران‌های شما هم نقش موثری داشته باشد. برای رقصیدن می‌توانید به یک کلاس رقص بروید یا بسیار راحت این کار را در منزل انجام دهید. 

 

به اندازه ی کافی بخوابید

کمبود خواب امکان دارد در سوخت و ساز و سطح هورمون های بدن اثر منفی بگذارد. همینطور خستگی هم می تواند شخص را برای غذاهای کم ارزش و فست فودی وسوسه کند. تمام این عوامل، خطر افزایش وزن را بالا می برند و کاهش وزن را برای شخص دشوار تر می کند.

 

کم خوابی را با تنظیم روند شبانه، از بین ببرید. برنامه ریزی کنید که هر شب در زمان مشخصی به رخت خواب بروید و هر صبح در زمان مشخصی از خواب بلند شوید. لازم است که هر شب 7 تا 9 ساعت بخوابید.

 

گردآوری: بخش ورزشی بیتوته

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه های ورزشی(ورزشکاران، درمان با ورزش، ورزش عمومی، زیبایی اندام و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------