روشهای کوچک کردن شکم برای خانمها



کوچک کردن شکم,آب کردن شکم,روشهای کوچک کردن شکم برای خانمها

روشهای کوچک کردن شکم برای خانمها

 

 راه کارهایی برای کوچک کردن شکم خانمها

چربی شکمی تنها به لایه زیر پوست نیست و این نکته خطرناک‌ترین قسمت جمع شدن چربی شکمی است. عمق این چربی‌ها به قدری زیاد است که اعضای داخل شکم را هم در بر میگیرد. هر چند که چربی زیر پوست از نظر زیبایی و تناسب اندام برای شما مشکل به وجود می آورد،ولی به مراتب خطرناک‌تر هستند. بنابراین برای مبارزه با چربی‌های دور شکم راهکارهای زیر توصیه می‌شود.

استفاده نکردن از هله هوله 

پزشکی از دانشگاه پترزبورگ بخش می گوید: خیلی از آبنبات ها و اسنک ها شامل گـليسـيرين و شــکر بالايي هسـتند. در معده کاملا هضم نمي شوند و اين کار باعث مي شود که شکم شما نفخ کند.

 

تقریبا دو کیلومتر بدوید

پزشکی از دانشگاه کاليفرنيا اعتقاد دارد که: ورزش هاي سنگين، فشار و تنش بسیاری را بر روي بدن شما وارد می کند و همين کار باعث مي شود که عضلات براي مدت زمان طولاني نرم و سست باقي بمانند. ولی نرمش ملايم و متعادل مانند يوگا و پياده روي به آب شدن چربي ها سرعت مي بخشد و مشکل شما را در مدت زمان کمتري برطرف مي کند.

 

استفاده از نمک و ادويه را کم کنید

استفاده بيش از اندازه از ادويه جات و نمک ها سبب مي شود که شکم شما نفخ کند. يک چهارم فنجان سس کچاپ سه برابر مقدار سديمی که بدن شما در طول روز احتیاج دارد، را به وجود می آورد. يک قاشق سوپخوري سس سويا جايگزين مناسبي براي آن خواهد بود.

 

پتاسيم استفاده کنيد

اين ماده طبيعي ادرار آور بوده و تاثیر نفخ آور نمک را از بين مي برد. مي توانيد آنرا در گوجه فرنگی، موز، ماهي قزل آلا، بادام و گيلاس بیابید.

 

آب بيشتري استفاده کنيد

نوشيدن آب به ميزان کافی، سبب مي شود تا آبي که در بدن شما به علت وجود نمک جمع شده به راحتی خارج شود و نفخ شکمتان برطرف شود.

 

حرکاتی که اعجاز می کنند

-دراز نشست استاندارد

-دوچرخه

- دراز نشست عمودي 

- ورزش پهلوها

 

کوچک کردن شکم,آب کردن شکم,رازهای کوچک کردن شکم در خانم ها

راه کارهایی برای کوچک کردن شکم خانمها

 

تصورات اشتباهی که سبب افتادگي شکم مي شود

- براي سفت کردن شکم بايد حرکات مربوط به آن را هر روز انجام دهيد

علت: عضلات شکم احتیاج به استراحت و بهتر شدن دارند. در طول زمان استراحت است که ماهيچه ساخته مي شود. مربي ای می گوید که: انجام تمرين هاي شکمي براي 3 تا 5 روز در هفته باعث مي شود شما عضلات سفت، و شکم صافي پيدا کنيد.

 

- تمرين کامل شکم نيم ساعت طول مي کشد

علت: کيلر اعتقاد دارد. چنانچه نيم ساعت طول بکشد تا شما حس کنيد عضلات شکمتان در تحرک هستند، بنابراین به احتمال زیاد حرکات را اشتباه انجام مي دهيد. شیوه انجام دادن حرکات را دوباره بازبيني کنید و بر روي مدت زمان تمرکز نکنيد. هميشه کيفيت مهم تر از کميت است.

 

- دراز نشست خيلي آرام، عضلات را محکم تر مي کند

علت: آنقدر که روند معمولي دراز نشست شما را لاغر مي کند، آرام انجام دادن آن به آب شدن چربي ها کمک نمي کند. در واقع کندي در انجام حرکات به هیچ وجه فایده ای ندارد. تمرينات بايد به شما در هر صورتی کمک کنند: چه بخواهيد وارد ورزش کيک بوکس شويد چه بخواهيد يک چمدان را از روي زمين بلند کنيد. در هر دو حالت گفته شده شما کارهاي خود را که در حالت اسلو موشن که انجام نميدهيد.

 

- بهترين زمان براي انجام حرکات شکمي، آخر تمرين ها مي باشد

علت: یک محقق، فيزيوتراپيست و استاد دانشگاه نبراکسا، دانشکده علوم پزشکي مي گويد: هيچ تفاوتی ندارد شما چه وقت ورزش هاي شکمي را انجام دهيد، تنها درست انجام دادن و ثبات در تمرينات است که بايد دقت کنید. پس بهترين زمان موقعی است که حس کنيد مي خواهيد تمرينات را انجام دهيد. ولی چنانچه مي خواهيد در آغاز تمرينات حرکات مربوط به شکم را انجام دهيد، ابتدا بايد خودتان را حسابي گرم کنيد. زمانی که خون در گردش باشد، مي توان به راحتی از پیدایش خیلی از صدمات پیشگیری نمود.

 

- با انجام حرکات پايليت نمي توانيد شکم خود را 6 تكه کنيد

علت: يک مربي خصوصي در لوس آنجلس اعتقاد دارد که: اين حرکات بيشترين اثر را بر روي شکم شما می گذارند و چنانچه آنها را به همراه يک رژيم غذايي سالم انجام دهيد، حتما مي توانيد لايه هاي مورد نظر خود را بر روي شکم به وجود آوريد. شکل شکم، قد و بلندي نيم تنه بالايي شما، جزء کارهایی هستند که به ژن هايتان مرتبط می شود.

 

- بدون وزنه و دستگاه نمي توانيد شکم خود را آب کنيد

علت: شما اصلا به وزنه احتیاج نداريد، البته خیلی از ورزشکاران براي اينکه توانايي و قدرت خود را بالا ببرند از وزنه استفاده مي کنند. ليون مي گويد: خیلی از دستگاهها و وزنه ها براي استفاده خانم ها طراحي نشده اند، چنانچه شما به طور مناسب در دستگاه قرار نگيريد، امکان دارد فشار به بخش هاي که نبايد، وارد شود. او براي ما يک سفارش ديگر نیز دارد: به زمين بچسبيد که هم مفید است هم ارزان و آنرا در هر جايي به راحتي مي توانيد پيدا کنيد.

 

کوچک کردن شکم,آب کردن شکم,روش های آب کردن چربی شکم خانمها

رازهای کوچک کردن شکم در خانم ها

 

در زمان کمتر نتيجه بيشتر بگیرید

"ليو جردن"، مربي تناسب اندام در مجموعه ورزشي اکينوکس در شهر نيويورک رمزهایی را براي ما می گوید:حرکات را قدری آرام تر انجام دهيد: با چهار شماره بالا بياييد و با 4 شماره به وضعیت نخست بر گرديد.

 

5 تا 10 ثانيه در سخت ترين وضعیت دراز نشست باقي بمانيد.حرکات خود را آرام آرام انجام دهيد: اين کار سبب مي شود تا عضلات شکم از ساير ماهيچه ها جدا شده و اثر تمرينات مستقيما بر روي شکم وارد شود.

 

شکم خود را صاف کنيد

انجام اين حرکت به شما کمک مي کند تا شکمتان را لاغر تر کنيد. در حالي که صورتتان در روبروی زمين قرار دارد، بر روي شکم دراز بکشيد. وزنتان را بر روي کمر و شکم بدهيد و تلاش کنيد دست ها و پاها را از روي زمين بلند کنيد. براي چند ثانيه در اين حالت باقي بمانيد. آنگاه به وضعیت نخست بر گرديد و يک مرتبه ديگر اين حرکت را تکرار کنيد.

 

کوچک کردن شکم,آب کردن شکم,روش های طبیعی کوچک کردن شکم برای خانم ها

بهترین راه برای کوچک کردن شکم خانمها چیست

 

وزن بدن چگونه تنظيم مي شود؟ 

افراد سالم ، وزن خود را با در نظر گرفتن تغيير بسیار در استفاده از کالري و مقدار فعاليت روزانه به صورت چشمگير در يک مقدار ثابت حفظ مي کنند.

 

اشتها و سوخت و ساز بدن با شبکه پيچيده اي از عوامل عصبي و هورموني تنظيم مي شود. مثلا ، اپي نفرين و نوراپي نفرين باعث کم شدن اشتها و افزايش سرعت متابوليسم مي گردد.

 

کاهش ميزان انسولين هم مصرف گلوکز را کم و فعاليت مرکز سيري را کنترل مي کند. مراکز اصلي تغذيه سيري در هيپوتالاموس وجود دارد.

 

جالب است بدانيد که داروهايي مانند آمفتامين که به منظور سرکوب اشتها در ترکيب بعضی قرصهاي لاغري مورد استفاده قرار مي گيرد، از شیوه آزادسازي نورابي نفرين در سيستم اعصاب مرکزي عمل مي کنند.

 

زمانی که استفاده از انرژي بيش از اندازه کالري در دسترس باشد، کاهش وزن اتفاق می افتد که اين موضوع مي تواند به عللی مانند کم شدن مقدار غذاي دريافتي ، سوء جذب ، از دست دادن کالري ، افزايش احتیاج به انرژي ، تغيير در حجم مايعات بدن و... باشد.

 

هر چند فهرست دلایل احتمالي کاهش وزن خیلی مفصل تر از موارد بالاست ؛ مثلا ، در دوران کهولت شايع ترين علل عبارتند از سرطان و بيماري هاي خوش خيم و بدخيم دستگاه گوارش و ريه ، افسردگي و در افراد جوان تر، ديابت مليتوس ، هيپرتيروئيديسم و عفونت هايي مانند HIV.

 

مهمترين نکته اي که در رابطه با کاهش وزن وجود دارد، اين است که دلیل اصلي آن خیلی کمتر مخفی مي ماند و در بيشتر موارد، بعد از شرح حال و معاينه فيزيکي دقيق توام با آزمايش هاي تشخيصي کنترل شده مي توان به دلایل کاهش وزن پي برد.

 

کلا ، قبل از انجام هر کاری در مورد اين اشخاص بايد ثابت کرد حقیقتا چنين مشکلي وجود دارد، چرا که تقريبا نيمي از بيماراني که ادعای کاهش وزن شديد دارند، پس از اندازه گيري عملي متوجه مي شوند کاهش وزن آنها کاملا کاذب است.

 

براي تاييد نهايي اين موضوع مي توان از مواردي مانند تغيير در اندازه کمربند يا گشاد شدن لباسهايي که قبلا اندازه شخص بوده اند، استفاده کرد. به طور عادی ، از حدود 60 سالگي وزن بدن به طور متوسط 5 درصد در سال کم مي شود. کهولت همینطور بر ترکيب بدن اثر مي گذارد و باعث کم شدن حجم توده عضلاني می گردد.

 

گردآوری: بخش ورزشی بیتوته

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------