بیوگرافی کریم انصاری فرد بازیکن فوتبال ایرانی



بیوگرافی کریم انصاری فرد ,کریم انصاری فرد بازیکن فوتبال ایرانی,کریم انصاری فرد بازیکن فوتبال

بیوگرافی کریم انصاری فرد

 

کریم انصاری فرد بازیکن فوتبال ایرانی

کریم انصاری فرد در تاریخ ۱۴ فروردین ۱۳۶۹ در اردبیل به دنیا آمد او بازیکن فوتبال اهل ایران است و هم‌اکنون عضو باشگاه آ.ا. ک آتن یونان است. او سابقه بازی در تیم‌های سایپا، پرسپولیس و تراکتور را دارد.

چکیده ای از بیوگرافی کریم انصاری فرد

نام کامل: کریم انصاری فرد

تاریخ تولد: ۱۴ فروردین ۱۳۶۹ ‏

محل تولد: اردبیل، ایران

قد: ۱٫۸۸ متر

پست: مهاجم

 

بیوگرافی کریم انصاری فرد

کریم انصاری فرد متولد 14 فروردین 1369 در اردبیل و بازیکن فوتبال اهل ایران است. او هم اکنون عضو باشگاه المپیاکوس و بازیکن پیشین تراکتورسازی تبریز، سایپای البرز و پرسپولیس تهران است.

 

علی دایی معرف او به سطح اول فوتبال ایران هم هست. کریم انصاری فرد از بازیکنانی است که همه رده های تیم ملی را تجربه نموده است.

 

او همینطور در اولین بازی ملی خود در ردهٔ بزرگسالان، مقابل تیم ملی ایسلند فقط گل بازی و اولین گل ملی خود را ثبت کرد. کریم انصاری فرد تک گل بازی ایران - کره شمالی در مسابقات جام قهرمانی آسیا در قطر (2011) را به نتیجه رساند. در جام جهانی 2018 هم در دیدار ایران و پرتغال، او تک گل ایران را از روی نقطهٔ پنالتی زد.

 

بیوگرافی کریم انصاری فرد ,کریم انصاری فرد بازیکن فوتبال ایرانی,بیوگرافی کریم انصاری فرد بازیکن فوتبال ایرانی

کریم انصاری فرد بازیکن فوتبال ایرانی

 

باشگاه‌های کریم انصاری فرد 

باشگاه‌ سایپا

در یکی از اردوهای تدارکاتی سایپا در اردبیل، محل تولد کریم، کریم انصاری فرد به وسیله علی دایی، مربی ارشد، تحت آموزش قرار گرفت و در آکادمی جوانان باشگاه سایپا قبول شد. پس از مدتی او به تیم اصلی راه پیدا کرد و ۱۳۱ بازی رسمی در لیگ برتر خلیج فارس و ۵۵ گل نتیجه کار وی در سایپا بود. وی در سایپا پیشنهادات خارجی خوبی داشت که به‌ علت مشکلاتی انتقال او انجام نگردید.

 

باشگاه‌ پرسپولیس

بعد از درخشش در سایپا، در ۱۷ ژوئن ۲۰۱۲ کریم انصاری فرد با قراردادی سه‌ساله به طور رسمی به باشگاه فوتبال پرسپولیس پیوست. وی در پرسپولیس شماره ۹ را پوشید. همینطور اولین گل خود را در یک بازی پیش از فصل با آلومینیوم به نتیجه رساند. اولین بازی رسمی کریم انصاری فرد برای پرسپولیس در یک مسابقه مقابل صنعت نفت بود و گل اول رسمی‌اش را هم در مقابل گهر زاگرس به نتیجه رساند. وی نخستین هتریک خود را به عنوان بازیکن پرسپولیس در مقابل پیکان تهران انجام داد.

 

کریم انصاری فرد در رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران در مقابل ملوان هم هتریک دیگری کرد. وی همینطور گل اول پرسپولیس را در فینال جام حذفی به نتیجه رساند. در ابتدای فصل، انصاری فرد نخست تصمیم گرفت تا در پرسپولیس با وجود پیشنهادهایی از سپاهان، تراکتور سازی و دو مشتریلیگ امارات متحده عربی بماند؛ ولی در آخر از پرسپولیس به‌همراه سرمربی این تیم جدا گردید.

 

باشگاه‌ تراکتورسازی

کریم انصاری فرد در ۲۳ تیر ۱۳۹۲ به تیم تراکتورسازی تبریز پیوست. بعد از پیوستن کریم انصاری فرد به تراکتورسازی تبریز به علت ارسال نشدن سر وقت مدارک به سازمان لیگ، او نتوانست تیم در بازی اول لیگ برتر ایران را همراهی کند. بعد از آن، بعضی خبرگزاری‌ها به علت فسخ نشدن به هنگام قرارداد انصاری فرد با پرسپولیس خبر از محرومیت او تا نیم‌فصل اول دادند. به هر صورت، او توانست در دومین بازی تیم تراکتورسازی در لیگ برتر مقابل گسترش فولاد، حضور داشته باشد. اولین گل انصاری فرد برای تیم تراکتورسازی تبریز مقابل تیم ذوب آهن به نتیجه رسید.

 

باشگاه‌ اوساسونا

کریم انصاری‌ فرد با قراردادی دوساله به باشگاه فوتبال اوساسونا پیوست؛ ارگان خبری باشگاه اوساسونا، عکسی از کریم انصاری‌ فرد با پیراهن پرسپولیس منتشر کرد و درباره این بازیکن، توضیحاتی داد و شماره او را ۱۲ اعلام کرد.

 

باشگاه‌ پانیونیوس 

در تابستان سال ۲۰۱۵ او با باشگاه فوتبال پانیونیوس در سوپر لیگ یونان به توافق رسید. ۴۴ بازی رسمی و ۱۴ گل حاصل کار او در این تیم بود.

 

باشگاه‌ المپیاکوس 

کریم انصاری‌ فرد با قراردادی به ارزش ۵۰۰ هزار یورو و به مدت ۳ فصل و نیم به تیم فوتبال المپیاکوس یونان پیوست. او در فصل جاری با زدن ۱۷ گل بهترین گلزن المپیاکوس در سوپر لیگ فوتبال یونان لقب گرفت.

 

افتخارات کریم انصاری‌ فرد

باشگاهی

- قهرمانی جام حذفی فوتبال ایران ۹۳–۹۲ به همراه تیم فوتبال تراکتور

- قهرمانی سوپر لیگ فوتبال یونان ۱۷–۲۰۱۶ به همراه تیم فوتبال المپیاکوس

 

فردی

- آقای گل لیگ برتر خلیج فارس: ۲.

- حضور در تیم سال لیگ برتر خلیج فارس: ۲.

- دومین گلزن برتر سوپر لیگ فوتبال یونان: ۲۰۱۵–۲۰۱۶.

 

الکساندر صوفیا همسر یونانی - آمریکایی کریم انصاری فرد

دختر با اصالت یونانی – آمریکایی که فارغ التحصیل رشته روانشناسی از یکی از دانشگاههای آمریکا می باشد. وی در زمینه دریانوردی فعالیت دارد و صاحب یک شرکت بزرگ حمل و نقل به اسم IMEQ می باشد.

 

بر اساس گزارش رسانه های یونانی کریم انصاری فرد که برای تعطیلات سال نو میلادی به اتریش سفر کرده بود،  با یک زمرد گران قیمت از نامزد ۲۴ ساله خود الکساندر صوفیا کالولی خواستگاری نموده و از او جواب مثبت گرفته است. در این مراسم که در حضور پدر و مادر الکساندر برپا گردید برای برگزاری مراسم ازدواج هم تصمیماتی گرفته شد.

 

به ادعای رسانه های یونانی همسر کریم انصاری فرد از خانواده های ثروتمند یونانی به حساب می آیند و مدیریت شرکت IMEQ - CENTER را که یک شرکت معتبر حمل و نقل دریایی است برعهده دارد.

 

بیوگرافی کریم انصاری فرد ,کریم انصاری فرد بازیکن فوتبال ایرانی,بیوگرافی کریم انصاری فرد

همسر کریم انصاری‌ فرد

 

تصاویر کریم انصاری فرد

بیوگرافی کریم انصاری فرد ,کریم انصاری فرد بازیکن فوتبال ایرانی,زندگینامه کریم انصاری فرد

زندگینامه کریم انصاری فرد

 

بیوگرافی کریم انصاری فرد ,کریم انصاری فرد بازیکن فوتبال ایرانی,باشگاه‌های کریم انصاری فرد

کریم انصاری فرد

 

بیوگرافی کریم انصاری فرد ,کریم انصاری فرد بازیکن فوتبال ایرانی,افتخارات کریم انصاری‌ فرد

تصاویر کریم انصاری‌ فرد

 

بیوگرافی کریم انصاری فرد ,کریم انصاری فرد بازیکن فوتبال ایرانی,تصاویر کریم انصاری‌ فرد

عکس  کریم انصاری‌ فرد

 

بیوگرافی کریم انصاری فرد ,کریم انصاری فرد بازیکن فوتبال ایرانی,کریم انصاری فرد بازیکن فوتبال

کریم انصاری فرد بازیکن فوتبال

 

بیوگرافی کریم انصاری فرد ,کریم انصاری فرد بازیکن فوتبال ایرانی,عکس  کریم انصاری‌ فرد

کریم انصاری فرد بازیکن فوتبال ایرانی

 

بیوگرافی کریم انصاری فرد ,کریم انصاری فرد بازیکن فوتبال ایرانی,بیوگرافی کریم انصاری فرد

بیوگرافی کریم انصاری فرد

 

گردآوری: بخش ورزشی بیتوته

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------