بیوگرافی سیمونه اینزانگی سرمربی حرفه ای ایتالیایی



تیم های سیمونه اینزاگی, سیمونه اینزانگی, سیمونه اینزانگی مربی فوتبال

سیمونه اینزاگی سرمربی باشگاه اینتر میلان است

 

بیوگرافی و عکس های سیمون اینزاگی 

سیمونه اینزاگی (تلفظ ایتالیایی: [siˈmoːne inˈtsaːɡi]؛ زادهٔ ۵ آوریل ۱۹۷۶) یک مربی فوتبال حرفه‌ای و بازیکن سابق ایتالیایی است. او سرمربی سری آ باشگاه اینترمیلان است.

چکیده ای از بیوگرافی سیمونه اینزاگی

نام : سیمونه اینزاگی

تاریخ تولد: 5 آوریل 1976

محل تولد: پیاچنزا ، ایتالیا

پیشه: بازیکن و مربی فوتبال

 

بیوگرافی سیمونه اینزاگی

 

سیمونه اینزانگی مربی فوتبال, بیوگرافی سیمونه اینزانگی, زندگی نامه سیمونه اینزانگی

سیمونه اینزانگی بازی حرفه ای را در سال 1993 با باشگاه شهر خود پیاچنزا آغاز کرد

 

سیمونه برادر کوچکتر فیلیپو اینزاگی، در طول دوران حرفه‌ای خود برای تیم‌های زیادی از جمله پیاچنزا و لاتزیو به عنوان مهاجم بازی کرد. او برای بیش از یک دهه در باشگاه رومی ماند و افتخارات مهمی از جمله اسکودتو در فصل 1999-2000 کسب کرد، اما بیشتر زمان را روی نیمکت گذراند و گاه به صورت قرضی فرستاده شد. او در همین چند سال سه بازی ملی برای ایتالیا انجام داد.

 

پس از بازنشستگی از بازی، او یک حرفه مدیریتی را آغاز کرد، ابتدا در تیم های جوانان لاتزیو و سپس هدایت تیم بزرگسالان در سال 2016 و هدایت آنها به کوپا ایتالیا و سوپرکاپ ایتالیا.

 به عنوان یک مدیر، اینزاگی به دلیل استفاده از ترکیب 3–5–2، یکی از چندین مربی ایتالیایی است که احیای قابل توجهی از این سیستم تاکتیکی را رهبری کرده است.

 

فعالیت حرفه ای سیمونه اینزانگی

 

سیمونه اینزانگی مربی فوتبال, بیوگرافی سیمونه اینزانگی

سیمونه اینزاگی سه بازی ملی برای ایتالیا انجام داده است

 

اینزاگی بازی حرفه ای را در سال 1993 با باشگاه شهر خود پیاچنزا آغاز کرد، اگرچه در آن فصل در هیچ مسابقه ای با تیم اصلی بازی نکرد. سال بعد، او به تیم دسته سوم کارپی قرض داده شد.

 

اولین گل او در فصل 96–1995 به دست آمد، در حالی که در سطح چهارم در خدمت نوارا بود. اینزاگی پس از دو دوره قرضی دیگر، در لومزان و برسللو آمریکا، برای فصل 1998–1999 سری آ به پیاچنزا بازگشت که اولین فصل او در لیگ برتر فوتبال ایتالیا بود. او در 30 بازی 15 گل به ثمر رساند و انتقال به لاتزیو را تضمین کرد.

 

علیرغم رقابت سخت در تیم لاتزیو که پر از مهاجمان باکیفیتی مانند مارسلو سالاس و آلن بوکشیچ بود، سیاست چرخشی سرمربی سون گوران اریکسون تضمین کرد که اینزاگی زمان بازی خواهد داشت. او در 22 بازی از 34 بازی سری A در فصل بسیار موفق لاتزیو 1999-2000 حضور داشت و 7 گل به ثمر رساند، زیرا تیمش با فتح اسکودتو و کوپا ایتالیا دوبل داخلی را تکمیل کرد. در لیگ قهرمانان، در حالی که لاتزیو از مرحله گروهی اول و دوم برای رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی پیش رفت، اینزاگی در 11 بازی 9 گل به ثمر رساند.

 

پیوستن سیمونه اینزانگی به آتالانتا

 

سیمونه اینزاگی سرمربی اینتر, تیم های سیمونه اینزاگی, سیمونه اینزانگی

سیمونه اینزاگی 3 بار برای ایتالیا در بازی های دوستانه بازی کرد

 

فصل های بعدی چندان موفق نبودند، اما اینزاگی به لاتزیو کمک کرد تا یک کوپا ایتالیا را در 2003–04 فتح کند. در سپتامبر همان سال، او قرارداد خود را تا ژوئن 2009 تمدید کرد. اینزاگی نیمه دوم فصل 05-2004 را با سمپدوریا به عنوان بخشی از تبادل بازیکن شش ماهه با فابیو بازانی گذراند.

 

او برای فصل 2005–2006 به لاتزیو بازگشت و در ادامه با تنها 12 بازی در ترکیب باقی ماند. فصل بعد، اینزاگی به صورت قرضی به آتالانتا پیوست. اگرچه او در اوایل به سختی فرم خود را پیدا کرد، اما موفق شد در 19 بازی لیگ، بیشتر به عنوان بازیکن تعویضی در نیمه دوم، بازی کند، اما به گل نرسید.

 

بازگشت سیمونه اینزانگی به لاتزیو

 

بیوگرافی سیمونه اینزانگی, زندگی نامه سیمونه اینزانگی, همسر سیمونه اینزانگی

سیمونه اینزاگی در کنار پسرش

 

اینزاگی در سال 2008–2009 به لاتزیو بازگشت، علیرغم اینکه در برنامه های مدیر دلیو روسی قرار نداشت. خروج از خانه محقق نشد و اینزاگی در پیروزی 2–0 در جام حذفی مقابل تیم سابق آتالانتا بازگشت خود را انجام داد؛ فصل با قهرمانی لاتزیو در کوپا ایتالیا، سومین قهرمانی اینزاگی در این رقابت‌ها به پایان می‌رسد، اگرچه او نتوانست به این رقابت‌ها و بازی در فینال برسد.

 

در سری آ، اینزاگی اولین بازی فصل خود در لیگ را در اکتبر انجام داد، از روی نیمکت آمد و دو دقیقه از زمان بازی گل تساوی را به ثمر رساند تا در تساوی 1–1 خانگی، یک گل را به ثمر برساند. اولین گل سری آ از سپتامبر 2004، اما او تنها در 12 بازی در طول دو سال ظاهر شد و در تابستان 2010 در سن 34 سالگی بازنشسته شد.

 

سیمونه اینزانگی در بازی های بین المللی

 

عکس های سیمونه اینزانگی, بازی های بین المللی سیمونه اینزانگی, سیمونه اینزاگی و همسرش

سیمونه اینزاگی در سال 2008–2009 به لاتزیو بازگشت

 

اینزاگی 3 بار برای ایتالیا در بازی های دوستانه بازی کرد. اولین حضور او زیر نظر دینو زوف در 29 مارس 2000، در باخت 0-2 خارج از خانه مقابل اسپانیا در بارسلونا بود. او در دقیقه 60 به جای استفانو فیوره وارد زمین شد و در حضور برادر بزرگترش فیلیپو شریک شد و در پیروزی 1–0 دیگر مقابل رومانی در آنکونا، در 16 نوامبر 2003.

 

سبک بازی سیمونه اینزانگی

در طول دوران حرفه ای خود، سبک بازی اینزاگی با برادر بزرگترش فیلیپو و پائولو روسی مقایسه شد. اگرچه او از نظر فنی مهارت خاصی نداشت، اما مهاجمی قد بلند و سریع با هیکلی باریک بود که بیشتر به خاطر چشم گلزنی، توانایی بازی در لبه تله آفساید و تمام کنندگی در محوطه جریمه معروف بود. به ویژه از فاصله نزدیک، به دلیل فرصت طلبی و حس موقعیت گرایی او.

 

زندگی شخصی سیمونه اینزانگی

 

 سیمونه اینزاگی سرمربی اینتر, تیم های سیمونه اینزاگی, سیمونه اینزانگی

سیمونه اینزاگی در کنار همسر و پسرش

 

سیمونه اینزاگی که در پیاچنزا، امیلیا رومانیا متولد شد، برادر کوچکتر فیلیپو اینزاگی است که او نیز یک فوتبالیست و مهاجم شد. فیلیپو که یک مهاجم در سطح جهانی بود، دوران بسیار موفقی با یوونتوس و آث میلان داشت و دو بار قهرمان ایتالیا و همچنین لیگ قهرمانان اروپا شد، در حالی که به تیم ملی ایتالیا در قهرمانی جام جهانی فوتبال 2006 کمک کرد.

او با بازیگر و مجری تلویزیونی آلسیا مارکوزی رابطه داشت که این رابطه در سال 2004 به جدایی ختم شد.

 

سیمونه دارای سه فرزند پسر به نام‌های توماسو (از همسر اولش متولد 29 آوریل 2001) ،  لورنزو (متولد 14 آوریل 2013) و آندریا (متولد 8 اوت) می باشد. ازدواج دوم او با خانم گایا لوکاریلو بود که در سوم ژوئن سال 2018 باهم ازدواج کردند.

در 7 آوریل 2021، اعلام شد که آزمایش کووید-19 اینزاگی در بحبوحه همه گیری آن در ایتالیا مثبت شده است؛ تا 24 آوریل او بهبود یافته است.

 

 تیم های سیمونه اینزاگی, سیمونه اینزانگی, سیمونه اینزانگی مربی فوتبال

عکس سیمونه اینزاگی 

 

گردآوری: بخش ورزشی بیتوته

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------