ورزشهای مفید برای بهبود جریان خون



ورزش, گردش خون, ورزشهای مفید برای بهبود گردش خون

دوچرخه سواری تمرین خوبی برای افزایش کارایی قلب و عروق است

 

ورزشهای مفید برای بهبود جریان خون
کسانی که زندگی بدون تحرکی دارند ، نه تنها باید به تناسب اندامشان توجه کنند بلکه باید به بهبود جریان خون بدنشان هم فکر کنند. نشستن های طولانی برای کار با کامپیوتر باعث خستگی شده و این امر باعث آسیب رسیدن به بدن میشود بنابراین لازم است تا به طور منظم ورزش کنید.

داشتن جریان خون خوب در بدن برای بهبود عملکرد حافظه، حفظ تمرکز، جلوگیری از تشکیل سموم و چابک نگه داشتن مفاصل بدن ضروری است. در ادامه  ورزش هایی معرفی می شود که با انجام آنها به طور منظم جریان خون در بدن افزایش می یابد.

 

شنا
اگر باشگاه رفتن را دوست ندارید و آرزو می کنید که کاری سرگرم کننده و جالب انجام بدهید، پس شنا انتخاب خوبی است. شنا کردن نه تنها لذت بخش است بلکه شکل خوبی از فعالیت های جسمی است که باعث بهبود جریان خون در بدن می شود.

 

• ایروبیک
ایروبیک یکی از ورزشهایی است که به بهبود گردش خون کمک می کند. اگر به موسیقی علاقه مند هستید، مطمئنا این ور و اونور جنبیدن رو هم دوست دارید. ایروبیک می تواند شکل خوبی از ورزش باشد و جنبه های خسته کننده ورزش های دیگر را از بین ببرد. می توانید به کلاس ایروبیک بروید یا از دی وی دی هایی که در فروشگاه ها و به صورت آنلاین موجود استفاده کنید.

 

ورزش,ورزشهای مفید برای بهبود گردش خون,گردش خون

پیاده روی ساده ترین و راحت ترین ورزش دنیاست

 

 • پیاده روی
پیاده روی ساده ترین و راحت ترین ورزش دنیاست که به بهبود گردش خون کمک می کند. اگر وقت ندارید هر روز به باشگاه بروید ، پس سعی کنید در برنامه ی روزانه تان حتما پیاده روی داشته باشد، حداقل ۳۰ دقیقه در روز پیاده روی کنید. بعد از صرف ناهار در محل کار برای ۵ دقیقه در دفترتان راه بروید.


• دوچرخه سواری
دوچرخه سواری تمرین خوبی برای رگ ها و قلب است و جریان خون را بهبود می بخشد. دوچرخه سواری منظم ، عضلات پا و ران را تقویت می کند. این ورزش به خصوص برای کسانی مفید است که سبک زندگی بدون تحرکی دارند.

 

• رقص
وقتی حرف بهبود جریان خون به میان می آید، رقص در انجام این کار خیلی موثر است. این ورزش سلامتی قلبی عروقی را بهبود داده، عضلات شکم را تقویت کرده و حرکات روده را بهتر می کند.

منبع : novinzi.com

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه های ورزشی(ورزشکاران، درمان با ورزش، ورزش عمومی، زیبایی اندام و...)

    سایر مطالب ورزشی

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------