«عموپورنگ» با قشنگ، ملنگ و پلنگ برمی گردد



 

 

<p style=

 

  «شبكه كودك عموپورنگ» از اواخر مهر ماه به شبكه نمایش خانگی می آید.تهیه كننده این برنامه با اعلام این خبر افزود:

این مجموعه، با همكاری سازمان صداوسیما تولید می شود و شامل كلیپ های عموپورنگ و یك مجموعه نمایشی جدید است كه در كنار كلیپ ها قرار می گیرد.

مسلم آقاجان زاده ادامه داد: در این مجموعه نمایشی جدید، عموپورنگ، امیرمحمد و سه عروسك گربه به نام های قشنگ، ملنگ و پلنگ حضور دارند. داستان هم از این قرار است كه عموپورنگ برای افتتاح شبكه كودك و استخدام مجری، آگهی می دهد و این سه گربه، اصرار دارند كه وارد شبكه شوند. در این میان، عموپورنگ با ماجراهای مختلفی درگیر می شود.

وی با بیان اینكه هر عروسك، به یك نقطه خاص از شهر تعلق دارند، گفت: یكی از عروسك ها از بازار ماهی فروش ها آمده، دیگری كه از زیر زمین آمده با موسیقی زیرزمینی آشناست و پیشی مانكن نام دارد. عروسك بعدی هم بالا شهری است.

این تهیه كننده همچنین اعلام كرد: تا به حال هشت قسمت، تصویربرداری شده و آماده است كه تا آخر مهرماه به بازار عرضه می شود. این قسمت ها ۵۰ تا ۶۰ دقیقه ای هستند و به صورت هفتگی یا دو هفتگی توزیع خواهند شد. با توزیع این هشت قسمت، قسمت های بعدی هم آماده می شوند.

آقاجان زاده درباره ی تعداد قسمت های این مجموعه گفت: این مساله به استقبال مردم بستگی دارد و فصل اول، احتمالا ۱۳ یا ۲۶ قسمت خواهد داشت.

تهیه كننده «شبكه كودك عموپورنگ» در ادامه خاطرنشان كرد: در قسمت های ابتدایی از كلیپ های قدیمی عموپورنگ كه تا به حال از تلویزیون پخش شده، استفاده می كنیم اما به مرور كلیپ های جدید هم خواهیم ساخت. مردم، كلیپ های عمو پورنگ را دوست داشتند و یكی از نكاتی كه به ما گفته بودند این بود كه كلیپ های عموپورنگ را می خواستند. در بازار هم كپی های غیرمجاز با كیفیت ضعیف وجود داشت، این بود كه تصمیم گرفتیم كلیپ ها را با كیفیت خوب به بازار عرضه كنیم..... / خبرگزارى ايسنا



کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------