فاطمه گودرزی در «اتاقی روی تپه» + عکس



اخبار,اخبار داغ,اخبار جدید

فاطمه گودرزی در «اتاقی روی تپه» + عکس

به گزارش شبکه ایران، بهروز مفید تهیه کننده سریال « اتاقی روی تپه» با بیان این که تصویربرداری اپیزود 7 این سریال به کارگردانی داریوش یاری در روستای لسکوکلایه در حال انجام است، افزود: تصویربرداری این مجموعه از 18 آذر در لاهیجان آغاز شده و همه داستان های این سریال به شکل تک اپیزودی روایت می شوند.

وی تصریح کرد: فیلمنامه این مجموعه تلویزیونی را جابر قاسمعلی نوشته و در هر قسمت از این مجموعه یک قهرمان وارد قصه می شود.

به گفته این تهیه کننده اپیزود 7 این سریال درباره پدر معتادی است که خانواده را تحت فشار قرار داده و اهالی تلاش می کنند از خانواده این فرد حمایت کنند.

وی تصریح کرد: در این اپیزود رحیم نوروزی و مینا نوروزی به عنوان بازیگران اصلی ایفای نقش می کنند.

مفید گفت: تصویربرداری این سریال که در 15 قسمت 45 دقیقه‌ای به سفارش گروه مجموعه‌های تلویزیونی شبکه دو تولید می‌شود ، تا پایان اسفند ادامه خواهد داشت.

در " اتاقی روی تپه" فاطمه گودرزی ، مهران رجبی، همایون ارشادی، زیبا بروفه، رحیم نوروزی، امیر نوری، عباس آتش سرو، مانا پاک سرشت، امین امینی، علی کوهپایه حقی، طوفان مهردادیان، سیروس همتی، فرهاد بشارتی، ساقی زینتی، مازیار رضازاده، دانیال خوش سیما، مینا نوروزی و مهرداد بخشی به ایفای نقش می پردازند.

از دیگر عوامل سازنده این مجموعه تلویزیونی می توان به علی خلیلی (مجری طرح و مدیر تولید) منصور وثوقی (، مدیر برنامه ریزی)، سامان تفرشی (دستیار اول کارگردان)، لیلی مرادی (منشی صحنه ) ، علی رفیع پور (عکاس)، حمید رحیم زاده (تصویربردار)، امید قربانی (صدابردار)، شهرام خلج ( طراح گریم)، مهدی سعیدی (طراح صحنه و لباس) و سیدمسعود مهدوی و سجاد رحمانی (مدیر تدارکات) اشاره کرد./شبکه ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------