مهدی احمدی و بهناز جعفری در «تابلوی اعلانات»+ عکس



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

مهدی احمدی و بهناز جعفری در «تابلوی اعلانات»+ عکس

نسخه نهایی تله فیلم «تابلوی اعلانات» به کارگردانی مسعود کرامتی هفته آینده تحویل مرکز سیمافیلم می شود.

به گزارش شبکه ایران، بهروز خوش رزم تهیه کننده این فیلم با اعلام این خبر گفت: علیرضا فرساد تدوین فیلم را انجام داده است و ابوذر طاهریان نیز موسیقی«تابلوی اعلانات» را ساخته است. نسخه نهایی در 93 دقیقه تحویل مرکز سیمافیلم خواهد شد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

وی افزود: لوکیشن‌های ‌تله‌فیلم «تابلوی اعلانات» در تهران بوده است و تصویربرداری کار پس از 25 جلسه اواخر زمستان گذشته به پایان رسیده است.

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

خوش رزم هدف از تولید این فیلم را تاکید مجدد حضور موثر والدین در انسجام زندگی فرزندان در جامعه ماشینی حاضر عنوان کرد و به سیما فیلم گفت: خوشبختانه «تابلوی اعلانات»  اثر تاثیرگذاری است و معتقدم در زمان پخش می  تواند تلنگر خوبی برای نسل جوان باشد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

داستان فیلم تلویزیونی «تابلوی اعلانات»به قلم فروغ فروهیده درباره‌ مادری است که در شهرستان معلم است و دختر و پسری دارد که در تهران مشغول کار هستند؛ بچه‌ها با مسایل و مشکلاتی روبرو می شوند و مادر تصمیم می‌گیرد به تهران برود تا شاید بتواند سر و سامانی به زندگی‌شان بدهد و مشکلاتشان را تا حدودی حل کند.بازیگرانی همچون آهو خردمند ، بهناز جعفری و مهدی احمدی و ... در این فیلم ایفای نقش داشته‌اند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

دیگر عواملی که در ساخت این فیلم همکاری دارند عبارتند از: تصویربردار: مسعود کرانی، صدابردار: علیرضا غفاری‌نژاد، دستیار برنامه‌ریز:علیرضا سمیعی، منشی صحنه: مهرنوش هاشمی، طراح گریم: رضا رادمنش، مدیر تولید: منوچهر رهنما، طراح صحنه و لباس: مهری عطایی.

این تله فیلم در ابتدا قرار بود به کارگردانی شهرام شاه حسینی تولید شود در نهایت تولید به مسعود کرامتی سپرده شده است.

کرامتی نیز امسال قرار بود تله فیلم «برنده» را برای مرکز سیمافیلم کارگردانی کند که پس از پیشنهاد پروژه «تابلوی اعلانات» از سوی مرکز، در نهایت سامان استرکی جایگزین وی در پروژه برنده شد. «تابلو اعلانات» را بهروز خوش رزم برای گروه علمی - فرهنگی مرکز سیمافیلم تهیه کرده است./شبکه ایران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------