آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

فیلمساز برجسته و برنده نخل طلای کن درگذشت

«لوران کانته» فیلمساز فرانسوی که با فیلم «کلاس» در سال ۲۰۰۸ برنده نخل طلای کن شد، در سن ۶۳ سالگی درگذشت. به گزارش ایسنا،‌…

اپرا وینفری پردرآمد ترین فرد مشهور جهان است !





اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اپرا وینفری پردرآمد ترین فرد مشهور جهان است !

اپرا وینفری مجری قدرتمند و مشهور تلویزیون ، کارگردانان مشهوری همچون مایکل بی و استیون اسپیلبرگ را پشت سر گذاشت و با کسب درآمد ۱۶۵ میلیون دلار در طول سال گذشته ، عنوان پردرآمدترین فرد مشهور جهان را بخود اختصاص داد.

این زن سرشناس و مشهور که فقط چند روز پیش توسط مجله فوربس به عنوان یازدهمین زن قدرتمند جهان معرفی شده بود ، در فهرست جدید منتشر شده در همین مجله که به پردرآمدترین افراد مشهور جهان اختصاص دارد ؛ جایگاه نخست را از آن خود کرد.

مجموع درآمد اپرا وینفری از ماه می سال ۲۰۱۱ تا ماه می سال ۲۰۱۲ حتی از فیلمساز برجسته هالیوود ، مایکل بی نیز بیشتر بود . مایکل بی که جدیدترین فیلم مجموعه مشهور او با عنوان " تغییر شکل دهندگان : تاریکی ماه" موفقیت بزرگی کسب کرد و ۱.۱ میلیارد دلار در سینماهای جهان فروش کرد ، در طول سال گذشته ۱۶۰ میلیون دلار درآمد داشت و در جایگاه دوم این جدول قرار گرفت.

درحالیکه استیون اسپیلبرگ با درآمد ۱۳۰ میلیون دلار وبا فاصله نسبتا" زیاد در جایگاه سوم جدول پردرآمدترین افراد مشهور ایستاد . جری براخیمر ، تهیه کننده مشهور هالیوود با درآمد ۱۱۵ میلیون دلار در جایگاه چهارم قرار گرفت و داکتر دری با درآمد ۱۱۰ میلیون دلار عنوان پنجم را بخوداختصاص داد.

علاوه بر این ،کارگردان تیلور پری و سیمون کاول از جمله افراد مشهوری بودند که در این فهرست مجله فوربس حضور داشتند . به جز اپرا وینفری ، تنها زن دیگری که در ۲۰ نفر اول این فهرست جای گرفت ، بریتنی اسپیرز بود که در جایگاه بیستم این جدول ایستاد./پرتال آفتاب

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------