آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

«ماتادور» به ترکیه می رود



«ماتادور» به ترکیه می رود

سریال تلویزیونی «ماتادور» به کارگردانی فرهاد نجفی به زودی برای ادامه فیلمبرداری به ترکیه می رود.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

فرهاد نجفی؛ کارگردان سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس با بیان این مطلب اظهار داشت: تا ۱۰ روز دیگر فیلمبرداری این سریال تلویزیونی در ایران به پایان رسیده و برای ادامه فیلمبرداری به کشور ترکیه خواهیم رفت.

وی تصریح کرد: این سریال که هنوز برای نام آن با تهیه کننده فیلم قطعیت نرسیده ایم، برای شبکه یک سیما تولید می شود و داستانی متفاوت و جذاب را دنبال می کند.

این مجموعه داستان حضور ریاست اتحادیه اروپا و تنی چند از مقامات بلند پایه به ایران و توطئه عده ای از خرابکاران بین المللی برای ایجاد خلل و ناامنی در این ماموریت را به تصویر می کشد.

پولاد کیمیایی، پوریا پورسرخ، سام درخشانی، علی رام نورایی، شقایق فراهانی، تیرداد کیایی، لیندا کیایی و مجید واشقانی نقش های اصلی این سریال را برعهده دارند. ناجی هنر نیز به عنوان تهیه کننده با این سریال همکاری می کند.

پیش از این سعید منتظر المهدی، مدیر عامل موسسه ناجی هنر و تهیه کننده این فیلم، خبر از تغییر نام ماتادور به ترروریسم داده بود و علت اصلی این تغییر نام را به دلیل خارجی بودن نام انتخاب شده اعلام کرد./سینماپرس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------