آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی | زهرا مینویی: برخلاف میل ترانه باید خبررسانی کنم

ترانه علیدوستی از مرداد ۱۴۰۲ به سندرم Dress مبتلا شده‌اند که پزشکان علت آن را یک تداخل دارویی تشخیص داده‌اند. به گزارش…

حضور سیروان خسروی و فرزاد حسنی در آلبوم «ممنوع»!



حضور سیروان خسروی و فرزاد حسنی در آلبوم «ممنوع»/در فیلم سینمایی«جفت شیش» بازی می کنم!

به تازگی سه پیشنهاد سینمایی از هدایت فیلم داشته ام که فعلا در حال مذاکره هستم اما به احتمال زیاد در فیلمی از مرتضی شایسته و همچنین فیلم سینمایی «جفت شیش» بهمن گودرزی بازی خواهم کرد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

 حسین استیری، خواننده خوش صدا موسیقی پاپ که علاوه بر خوانندگی و مدلینگ،دستی هم در بازیگری دارد این روزها مشغول جمع آوری آلبوم جدید خود می باشد.

«نمک نداره دستم» و «مجرم» آلبوم های قبلی استیری بوده است. همچنین این هنرمند تا به امروز دو تک آهنگ تازه با عناوین «تنهام نزار» و «امروز یادت باشده» را منتشر کرده است که به احتمال زیاد در آلبوم جدید او قرار دارد .

 

حسین استیری در گفتگو با شبکه ایران گفت: «در حال حاضر مشغول جمع آوری آلبوم «ممنوع» هستم. این آلبوم  8 قطعه است که امکان دارد به تعداد ترکهای آن افزوده شود.»

استیری ادامه داد: «ترانه سرایانی که در این آلبوم با من همکاری دارند مریم اسدی،آمین، و فرزاد حسنی می باشند همچنین آهنگسازانی چون علیرضا قرایی منش، پژمان نیکو، میلاد باران و نیما وارسته دراین آلبوم با من همکاری دارند  والبته با دوست خوبم سیروان خسروی نیز در حال مذاکره هستیم که به احتمال زیاد ایشان نیز در این آلبوم حضور داشته باشند.»

این هنرمند علت حضور آهنگسازان جدید در آلبوم خود را کار خوب این هنرمندان و به روز بودن آنان در موسیقی  بیان کرد.

 

بازیگر فیلم «شب تردید»درباره حضوره دوباره خود در سینما گفت: «به تازگی سه پیشنهاد سینمایی از هدایت فیلم داشته ام که فعلا در حال مذاکره هستیم. اما فیلم هایی که به احتمال زیاد در آن حضور داشته باشم فیلمی از دوست خوبم مرتضی شایسته است که از موسسه رسانه های تصویری پخش خواهد شد و همچنین مذاکراتی برای بازی در فیلم سینمایی «جفت شیش» بهمن گودرزی داشته ام .»

حسین استیری در پایان افزود: «انشاالله اگر وزارت محترم ارشاد مجوز بدهد تصمیم دارم در تهران کنسرتی برگزار کنم.»/شبکه ایران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------