«پاندا کونگ‌فوکار» بازمی‌گردد



پاندا کونگ‌فوکار،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
کمپانی «یونیورسال پیکچرز» از اکران قسمت چهارم مجموعه فیلم‌های «پاندا کونگ‌فوکار»‌ در سال ۲۰۲۴ خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از ورایتی،‌ «یونیورسال پیکچرز» اعلام کرد چهارمین قسمت فیلم «پاندا کونگ‌فوکار»‌ ۸ مارس سال ۲۰۲۴ (۱۸ اسفند سال ۱۴۰۲) اکران می‌شود.

 

این مجموعه فیلم‌ها داستان اتفاقات زندگی پاندایی به نام «پو»‌ با صداپیشگی «جک بلک» را روایت می‌کنند که در چین باستان زندگی می‌کند.

 

در نخستین فیلم «پاندا کونگ‌فوکار»‌ که سال ۲۰۰۸ در سینماها اکران شد، «پو»‌ به عنوان «جنگجوی اژدها» یعنی یک کنگ‌فوکار حرفه‌ای برگزیده شد. «پو» در قسمت دوم و سوم توسط «استاد شیفو» تعلیم می‌بیند، برای تبدیل شدن به یک قهرمان توانا تلاش می‌کند، چندین دشمن خطرناک را شکست می‌دهد و درنهایت با خانواده واقعی‌اش ملاقات می‌کند.

 

سه‌گانه «پاندا کونگ‌فوکار» در مجموع بیش از ۱.۸ میلیارد دلار در جهان فروخت و با اقتباس از آن سه سریال از جمله «شوالیه اژدها» ساخته شده است که نخستین فصل آن ماه گذشته از «نتفلیکس» منتشر شد.

 

هر سه فیلم «پاندا کونگ‌فوکار» علاوه بر فروش موفقیت‌آمیز با واکنش مثبت منتقدان فیلم نیز مواجه شده‌اند.

 

هنوز جزئیاتی درباره چهارمین قسمت از «پاندا کونگ‌فوکار» اعلام نشده است. پیش از این علاوه بر «جک بلک»، «آنجلینا جولی»، «داستین هافمن»، «ست روگن» و «جکی چان» صداپیشگی شخصیت‌های مختلف را در سه‌گانه «پاندا کونگ‌فوکار» برعهده داشتند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------