آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمس‌لنگرودی: می‌خواستیم دنیا را عوض کنیم، دنیا ما را عوض کرد

پژوهشگر، خواننده و بازیگر پیشکسوت، گفت: احمد پوری خوب می‌داند که ما می‌خواستیم دنیا را عوض کنیم، اما دنیا ما را عوض کرد. به…

۹ بازیگر به فصل جدید ارباب حلقه ها اضافه می شوند



سریال ارباب حلقه ها،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
در فصل دوم «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت»، هشت بازیگر دیگر به این مجموعه فانتزی حماسی اضافه شدند.

به گزارش ایرنا، ساخت فصل دوم ارباب حلقه‌ها: حلقه های قدرت از اکتبر امسال در انگلستان آغاز شده است. این برای دومین بار است که به بازیگران مجموعه اضافه می‌شود.

 

ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت بر اساس رمان ارباب حلقه‌ها و ضمایمش اثر جی. آر. آر. تالکین ساخته می‌شود. این مجموعه که به‌دست شورانرهایش جی. دی. پین و پاتریک مک‌کی برای سرویس پخش اینترنتی آمازون پرایم ویدئو در دست ساخت است، داستان دوران دوم سرزمین میانه را روایت می‌کند که هزاران سال پیش از هابیت و ارباب حلقه‌های تالکین جریان دارد. تولید این مجموعه بر عهده آمازون استودیوز با همکاری هارپرکالینز و نیو لاین سینما و با مشورت از املاک تالکین بوده است.

 

فصل دوم این مجموعه تلویزیونی آمریکایی در ۸ قسمت در اول سپتامبر سال میلادی جاری پخش شد وآخرین قسمت آن در ۱۴ اکتبر به نمایش درآمد.

 

این مجموعه به‌طور کلی نقدهای مثبتی را از طرف منتقدان دریافت کرده و در زمینه فیلم‌برداری، جلوه‌ها و موسیقی ستایش شده اما انتقاداتی نیز به دلیل سرعت و روند و شخصیت‌پردازی به همراه داشت.

 

در فصل دوم ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت،  الیور آلوین ویلسون، استوارت بومن، گاوی سینگ چرا، ویلئام چاب، کوین الدون، ویل کین، سلینا لو و کالام لینچ به بازیگران این مجموعه اضافه شده‌اند.

 

جزئیات نقش‌های بازیگران جدید اضافه شده به مجموعه فاش نشده است.

 

پیشتر نیز اعلام شده بود ۷ بازیگر در حال پیوستن به مجموعه‌اند از جمله سم هزلدین که در فصل دوم نقش آدار را از جوزف ماول بر عهده خواهد گرفت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------