آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

فیلمساز برجسته و برنده نخل طلای کن درگذشت

«لوران کانته» فیلمساز فرانسوی که با فیلم «کلاس» در سال ۲۰۰۸ برنده نخل طلای کن شد، در سن ۶۳ سالگی درگذشت. به گزارش ایسنا،‌…

«رومئو و ژولیت» پس از ۵۵ سال از کمپانی سازنده فیلم شکایت کردند



رومئو و ژولیت،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
بازیگران «رومئو و ژولیت» به دلیل کودک آزاری از کمپانی پارامونت پیکچرز شکایت کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، «الیویا هاسی» و «لئونارد وایتینگ» بازیگران اصلی فیلم «رومئو و ژولیت» (محصول ۱۹۶۸) از کمپانی فیلمسازی پارامونت به دلیلپخش تصاویر نیمه‌برهنه از آنان در این فیلم در زمانیکه زیر سن قانونی بوده‌اند، شکایت کردند.

 

هاسی و وایتینگ که در زمان ساخت فیلم، ۱۵ و ۱۶ ساله بوده‌اند در شکایت خود اعلام کرده‌اند که در طول ۵۵ سال گذشته استرس وفشارهای روحی روانی زیادی را بابت انتشار این تصاویر متحمل شده‌اند.

 

آنها از کمپانی پارامونت به خاطر بهره‌کشی جنسی از خود به عنوان دو بازیگر نوجوان تقاضای ۵۰۰ میلیون دلار غرامت کرده‌اند.

 

در این شکایت بیان شده است: «فرانکو زفیرلی» که در سال ۲۰۱۹ فوت کرده است به آن‌ها قول داده بود که هیچ صحنه برهنه‌ای در فیلم وجود نداشته باشد و پس از آن و در جریان ضبط، «هاسی» و «وایتینگ» را مجبور به این کار کرده است تا فیلمش خراب نشود.

 

«تورینو مارینوزی»، مدیر تجاری «هاسی» و «وایتینگ» گفته است: بین آن چه که به این دو نوجوان گفته شده و آن چه که عمل شده، متفاوت بوده است. این در حالی است که هر دو آن‌ها به فرانکو اعتماد کردند چراکه او دوستشان بود و حالا این اعتماد ازبین رفته است.

 

«سولومون گرسن»، وکیل این دو بازیگر در مصاحبه‌ای گفته است: «انتشار تصاویر برهنه کودکان و نوجوانان غیر قانونی است و نباید به نمایش گذاشته شود و درواقع، این دو، در دهه ۶۰، بچه‌های ساده لوحی بودند که نمی‌دانستند قرار است چه چیزی به آن‌ها ضربه بزند و ناگهان، آن‌ها زمانی که اصلاً انتظار نداشتند، مشهور شدند و به گونه‌ای مورد استثمار جنسی قرار گرفتند که نمی‌دانستند چگونه باید با این موضوع روبرو شوند.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------