شکیرا الهام‌بخش لوئیس همیلتون در بارسلونا/ باید یک دوست لاتین پیدا کنم!



شکیرا و هملیتون،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
لوئیس همیلتون بعد از مدت‌ها توانست به قهرمانی نزدیک‌تر شود و بعد از مکس فرستاپن در جایگاه دوم ایستاد. مطبوعات حضور نامزد سابق پیکه در این مسابقه را دلیل این اتفاق خوشایند برای همیلتون می‌دانند.

به گزارش خبرورزشی، شکیرا در حال حاضر خبرسازترین زن جهان است و او را از زمان جدایی از جرارد پیکه با چندین چهره مشهور مرتبط کردند، اما تاکنون هیچ تایید یا تکذیبی به این خبرها اضافه نشده است.

 

او در گرندپری میامی با تام کروز دیده شد اما خودش وجود هر نوع رابطه‌ای با ستاره هالیوودی را رد کرده و اطمینان داده که کروز را فقط دوست خوب خود می‌داند.

 

خواننده کلمبیایی روز یکشنبه به بارسلونا وارد شد و فرزندانش را نزد جرارد پیکه گذاشت و به خانه مشترکش با پیکه برگشت. او با ۱۹ چمدان از فرودگاه بیرون آمد و همه را شوکه کرد اما این تمام ماجرا نیست. شکیرا مستقیما به مسابقات بزرگ فرمول یک در بارسلونا رفت، جایی که لوئیس همیلتون موفق شد جایگاهی که از زمان گرندپری استرالیا از دست داده بود را دوباره به دست بیاورد. مکس فرستاپن در این مسابقات بزرگ اول و همیلتون دوم شد. آیا حضور خواننده کلمبیایی در پادوک تاثیری بر همیلتون داشت؟

 

تنها چیزی که می‌شود گفت این است که همیلتون بسیار مشتاق به پیدا کردن یک دوست لاتین بوده است. این راننده در میانه یک رویداد در حال مصاحبه با مخاطبان بود که ناگهان فاش کرد: «من باید یک لاتینی پیدا کنم.»

 

شام خوردن شکیرا و لوئیس همیلتون بعد از گرندپری میامی یکی از خبرهای اصلی آن زمان بود و ویدئوهایی از حضور این دو نفر در رستوران به سرعت وایرال شد. آنها فردای آن روز باهم به سفری کوتاه با قایق تفریحی رفتند و باز هم سوژه عکاسان و خبرنگاران شدند و بازار شایعات را داغ کردند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------