آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نقش متفاوت لیلا حاتمی در یک فیلم آمریکایی

با آماده نشدن فیلم «مسیر باد» ساخته کارگردان آمریکایی «ترنس مالیک» برای نمایش در جشنواره کن، پیش بینی می‌شود که نخستین نمایش…

سریال «الف ویژه» کلید خورد/ نقش سعدی شاعر شیرازی به «حسین محجوب» رسید



اخبار,اخبار فرهنگی,سریال الف ویژه

تصویربرداری سریال «الف ویژه» به کارگردانی کمال تبریزی برای پخش در ماه رمضان آغاز شده است.

به گزارش فارس، تصویربرداری سریال «الف ویژه» به کارگردانی کمال تبریزی آغاز شده است و بخشی از متن‌های این سریال بازنویسی شده است.

 

حسین محجوب بازیگر نقش اصلی این سریال است که در نقش «سعدی» شاعر برجسته قرن چهار هجری به ایفای نقش پرداخته است و این احتمال وجود دارد تا نام این سریال تغییر کند. این بازیگر تا به حال در سریال‌های صاحبدلان، در مسیر زاینده رود، سرزمین مادری، کوچک جنگلی، سلطان و شبان، سربداران و ... بازی کرده است.

 

این سریال قرار بود به کارگردانی محمدرضا هنرمند و تهیه کنندگی زینب تقوایی تولید شود اما بنا به دلایلی به گروه دیگری واگذار شد.

 

لوکیشن اصلی، قصری مربوط به زمان امیرنصر سامانی در قرن ۴ هجری است که در باغی حوالی کرج ساخته شده است و تمامی لوکیشن‌ها در تهران و اطراف تهران هستند. «الف ویژه» سه بازیگر اصلی دارد که هر سه مرد هستند و با اینکه مرد محور نیست، ‌ اما سوژه کار طوری است که ایجاب می‌کند کاراکترهای اصلی مرد باشند. این سریال زائیده تخیل نویسنده است و در زمان حال اتفاق می‌افتد، ‌ اما سوژه بک گراندی در تاریخ دارد که مخاطب را با فلش بکی به گذری تاریخی می‌برد. ژانر سریال نیز کمدی است. 

 

«الف ویژه» به نویسندگی حامد افضلی سریالی ۲۶ قسمتی است که قرار است رمضان ۹۸ پخش شود.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------