«کمپانی هیولاها» سریال می‌شود/ هیولاهای جدید از راه می رسند



اخبار,اخبار فرهنگی,کمپانی هیولاها

کمپانی دیزنی از تصمیم خود برای ساخت سریالی درباره دنیای «کمپانی هیولاها» برای سرویس پخش آنلاین خود پرده برداشت.

به گزارش صبا به نقل از سی‌ان‌ان، کمپانی دیزنی کاراکترهای محبوب خود یعنی غول‌های «کمپانی هیولاها» را به صورت سریال در سرویس آنلاین خود عرضه خواهد کرد.

 

دیزنی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد سریال اسپین‌آفی –داستانی حاشیه‌ای از قصه اصلی- از «کمپانی هیولاها» را برای پخش در سال ۲۰۲۰ روی سرویس دیزنی‌پلاس خود در نظر گرفته است.

 

در این مجموعه جدید که «هیولاها سر کار» نام گرفته است، بیلی کریستال و جان گودمن برای تکرار نقش خود به عنوان صداپیشه کاراکترهای مایک و سالی در نظر گرفته شده‌اند.

 

بنا بر اطلاعاتی که دیزنی منتشر کرده است، مجموعه جدید داستان کاراکتری با نام تایلور تاسکمن را روایت می‌کند که مکانیکی پرشور و بااستعداد است و در آرزوی ارتقای شغلی و راه یافتن به سالن کارخانه خنده و همکار شدن با معبودانش یعنی مایک و سالی به سر می‎برد. به مجموعه جدید در کنار بازگشت هیولاهای دوست‌داشتنی قدیمی، هیولاهای جدیدی نیز اضافه خواهد شد.

 

سرویس دیزنی‌پلاس محصول جدیدی از کمپانی دیزنی برای عرضه ویدیوهای آنلاین است و قرار است سال جاری میلادی با عرضه سریال، فیلم، انیمیشن و مستندهای مخصوص به خود به عنوان رسانه‌ای خانواده محور آغاز به کار کند. این کمپانی تا همین‌جا هم با اعلام استفاده از مخزن ارزشمندش و همچنین ساخت محصولاتی چون «جنگ ستارگان» و یا داستان‌هایی از قهرمانان دنیای مارول، برای دیگر قدرتمند خود خط و نشانی اساسی کشیده است.

 

دیزنی امسال به جهت آمادگی بیشتر برای عرضه سرویس پلاس خود، به همکاری با نتفلیکس پایان می‌دهد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------