آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

فیلمساز برجسته و برنده نخل طلای کن درگذشت

«لوران کانته» فیلمساز فرانسوی که با فیلم «کلاس» در سال ۲۰۰۸ برنده نخل طلای کن شد، در سن ۶۳ سالگی درگذشت. به گزارش ایسنا،‌…

برنامه «سلام صبح بخیر» تا پایان تیرماه از شبکه سه پخش می‌شود



اخبار,اخبار فرهنگی,برنامه سلام صبح بخیر

تهیه کننده برنامه تلویزیونی «سلام صبح بخیر» از پخش این برنامه در مدت زمان 3 ماهه خبر داد.

«ابوالفضل صفری» در گفت‌وگو با فارس، درباره طراحی فصلی «سلام صبح بخیر» گفت: شبکه سه سیما سفارش برنامه «سلام صبح بخیر» را به گروه تولید این برنامه داده که دارای طراحی فصلی سه ماهه است و تا پایان تیرماه به عنوان برنامه صبحگاهی شبکه مذکور روی آنتن می‌رود.

 

وی افزود: این برنامه مردادماه وارد فصل جدید خود به نام «سلام عصر بخیر» می‌شود و بعد از سه ماه با عنوان «سلام شب بخیر» روی آنتن شبکه سه می‌رود.

 

وی در ادامه در واکنش به مصاحبه اخیر مدیر گروه اجتماعی شبکه سه خاطرنشان کرد: «سلام صبح بخیر» اساساً به عنوان یک برنامه محتوا محور طراحی دقیق و البته سنگینی دارد که حتما کارکرد این برنامه آنتن پرکن و یا رزرو نخواهد بود. به هرحال ساخت این مجموعه با یک قرارداد و برآورد مشخصی در شبکه جلو رفته و اینکه مدیر محترم گروه اجتماعی شبکه سه اینگونه بیان کرده‌اند، جای تعجب دارد.

 

تهیه کننده برنامه «سلام صبح بخیر» در پایان گفت: تصمیم ساخت یک برنامه جدید کاملاً از جانب شبکه سه گرفته و به سفارش شبکه اقدام شده است. اساساً برنامه‌سازی در تلویزیون دارای ساز و کاری است که برای همه برنامه سازان مشخص است.گمان می‌کنم جناب آقای رشیدپور هم در جریان آن بوده‌اند و احتمالا ایشان هم از این مصاحبه تعجب کرده‌اند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------