آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

تصویر کمتر دیده شده سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم

فیلم سینمایی «مفت بر» به تهیه کنندگی حسین فرحبخش و کارگردانی عادل تبریزی آماده نمایش شد. به گزارش همشهری آنلاین به نقل از…

محمدرضا حیاتی: خوانندگان پیش از انقلاب، به چه جرمی نمی‌توانند به کشور برگردند؟



اخبار,اخبار فرهنگی,محمدرضا حیاتی
محمدرضا حیاتی، گوینده پیشکسوت اخبار سیما، پس از دیدن فیلم سینمایی«مطرب» با کارگردانی مصطفی کیایی، در یک گفت‌وگوی تصویری، درباره وضعیت هنرمندانی که پس از انقلاب از ایران رفتند و احساس فعلی مردم نسبت به آن‌ها سخن گفت.

به گزارش خبرآنلاین، محمدرضا حیاتی، مجری تلویزیون، که شب گذشته (پنجشنبه ۲۱ آذر ) به تماشای فیلم «مطرب» با کارگردانی مصطفی کیایی نشسته بود، درباره‌ احساسش نسبت به وضعیت خوانندگان و هنرمندان مهاجرت کرده پس از انقلاب سال ۱۳۵۷ گفت: «از دیدن این فیلم دلم گرفت، برای این‌که هنرمندانی مثل همین نقشی که آقای پرویز پرستویی بازی کردند، نزدیک چهل سال است از کشورشان دور هستند و معلوم نیست به چه جرمی نمی‌توانند به کشورشان بازگردند و برای مردم‌شان بخوانند.»

 

 حیاتی در این گفت‌وگوی تصویری، با اشاره به علاقه مردم به این خوانندگان گفت: «مردم هم هنوز آن‌ها را دوست دارند، به صدای آن‌ها گوش می‌دهند، ترانه‌های آن‌ها چه قدیمی و چه جدیدشان را گوش می‌دهند. ان‌شاالله که بتوانند دوباره بیایند.»

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------