آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

برد پیت: زندگی شخصی‌ام فاجعه‌بار است!



اخبار,اخبار فرهنگی,برد پیت
پیت در زندگی خود دو جدایی خیلی مشهور دارد؛ یکی با جنیفر آستون و دیگری با آنجلینا جولی که طلاق آنها سال قبل نهایی شد.

به گزارش ایران آرت، ستاره فیلم "روزی روزگاری در هالیوود" (Once Upon a Time in Hollywood) هنگام صحبت در پادکست WTF مارک مارون، گفت که مانند شیرینی مگس‌ها را به دور خود جلب می‌کند.

 

این سخن برد پیت بعد از آن زده شد که لئوناردو دی‌کاپریو هم که مهمان دیگر پادکست بود، گفت که بر خلاف آغاز فعالیت‌ حرفه‌ای‌اش، دیگر خبرنگاران نشریات موسوم به "زرد" چندان به دنبال او نیستند.

 

او گفت:‌ "من اکنون بیشتر می‌توانم از دست آنها فرار کنم که خیلی خوب است. می‌توانم برای خودم در اطراف پرسه بزنم و کارهایی از این دست انجام دهم."

 

برد پیت در پاسخ گفت: "الان که این را از تو می‌شنوم، کمی حسودی‌ام می‌شود." و توضیح داد که او هنوز به‌شدت در مرکز توجه خبرنگاران قرار دارد.

 

پیت افزود: "من مثل شیرینی مگس‌ها را به دور خودم جلب می‌کنم، نمی‌دانم ... شاید به خاطر زندگی شخصی فاجعه‌‌بارم باشد."

 

به گزارش ایندیپندنت، پیت در ادامه گفت، چند "راه خوب" برای فرار از دست خبرنگاران زرد دارد، ولی گفت که هیچ یک از آنها را فاش نخواهد کرد، چون "هنوز از آنها استفاده" می‌کند.

 

این بازیگر همچنین هنگام پذیرش جایزه "گلدن گلوب" برای "بهترین بازیگر مکمل مرد" در عصر روز یکشنبه نیز به علاقه رسانه‌ها به زندگی عاطفی خود اشاره کرد.

 

او در سخنرانی خود گفت: "می‌خواستم مادرم را با خود به مراسم بیاورم، ولی نتوانستم، چون هر خانمی کنار من بایستد، رسانه‌ها می‌گویند معشوق من است که در این صورت خیلی ناجور می‌شد."

 

پیت در طول فعالیت حرفه‌ای خود دو جدایی خیلی مشهور دارد. در سال ۲۰۰۵ او بعد از ۵ سال زندگی متاهلی، از جنیفر آنیستون جدا شد و تفاوت‌های حل‌نشدنی‌ را دلیل آن خواند.

 

بعد از آن رابطه، برد پیت وارد رابطه با آنجلینا جولی شد که سر فیلمبرداری "آقا و خانم اسمیت" (Mr and Mrs Smith) در سال ۲۰۰۴ به هم نزدیک شده بودند. آنجلینا جولی و برد پیت در سال ۲۰۱۴ ازدواج کردند، ولی در سال ۲۰۱۶ از هم طلاق گرفتند. این زوج شش فرزند با هم دارند که سه تا از آنها به فرزندخواندگی پذیرفته شده‌اند. طلاق آنها در آوریل ۲۰۱۹ نهایی شد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------