آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

فیلمساز برجسته و برنده نخل طلای کن درگذشت

«لوران کانته» فیلمساز فرانسوی که با فیلم «کلاس» در سال ۲۰۰۸ برنده نخل طلای کن شد، در سن ۶۳ سالگی درگذشت. به گزارش ایسنا،‌…

شهاب حسینی: اگر هنرمندیم صدای مردم باشیم



اخبار,اخبار فرهنگی,شهاب حسینی
شهاب حسینی با بیان اینکه جشنواره فجر سقف آرزوهایش نیست، گفت: مردم اگر صدای رسایی داشته باشند تا حرف خود را به گوش برسانند نیازی به خیابان رفتن و دادن خسارت‌های سنگین ندارند. اگر ما هنرمندیم و ادعایمان می‌شود پس صدای مردم باشیم.

به گزارش ایسنا، نشست مطبوعاتی فیلم «شین» با حضور شهاب حسینی بامداد ۲۰ بهمن‌ماه در پردیس سینمایی ملت برای این فیلم خارج از مسابقه برگزار شد.

 

در ابتدای این نشست که آتش تقی پور، هوشنگ توکلی و سیامک اطلسی به عنوان سه بازیگر پیشکسوت در کنار شهاب حسینی و غزاله نظر حضور داشتند، توکلی درباره بازی در فیلمی از ژانر وحشت گفت: این ژانر با زحمت مرحوم خاچیکیان وارد سینمای ایران شد ‌و کار سخت و پیچیده‌ای است مخصوصا اینکه با فرهنگ ما به سختی همخوانی پیدا می‌کند. در این سالها کارهای زیادی توسط جوان‌ها آمده و شکست خورده ولی این یکی حرفی برای گفتن داشت و فراتر از ژانر وحشت باید دیده شود.

 

 

سیامک اطلسی هم در سخنانی گفت: من وقتی به فیلم دعوت شدم نمی‌دانستم ژانر وحشت است و خوشحالم با هنرمندانی کار کردم که مدتها بود همکاری‌ نداشتیم. شهاب حسینی هم هرچه درمی‌آورد خرج سینما می‌کند و فیلم آن شب او را هم دیدیم و امیدوارم موفق باشد.

 

میثم کزازی کارگردان این فیلم هم گفت: خیلی اعتقاد به ژانر ندارم و یک زیرمتن کلی در فیلم داشتیم که از هسته اصلی جداست. همه هدف این است که بگوییم همیشه وقت برای جبران کردن نداریم و خواستیم فضایی متفاوت از مثلت عشقی و خیانت داشته باشیم. اگر بازخورد خوبی بگیرم شاید در کار بعدی فیتیله ترس را در کارم بیشتر کنم.

 

در این نشست شهاب حسینی درباره انتخاب بازیگران بویژه قدیمی‌ترها مورد پرسش قرار گرفت ولی او همانطور که همه انتظار داشتند حرف‌های دیگری را مطرح کرد و با خواندن بیتی از سعدی که بنی آدم اعضای یک پیکرند گفت: امکان ندارد در گوشه ای از این سرزمین اتفاقی تلخ بیفتد و ما داغدار نشویم. ابراز همددری‌ میکنم با تمام داغداران وقایع اخیر و مجزا هم نمی‌کنم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------