هشدار احترام برومند به مدیران صدا و سیما



اخبار,اخبار فرهنگی,احترام برومند
احترام برومند با نگارش نوشتاری کوتاه خطاب به مدیران صدا و سیما از آنان خواست وظیفه خطیر خود را در قبال بحران کرونا و بحران محیط زیست که در پی آن شاهد خواهیم بود، درک کنند.

به گزارش ایسنا، این هنرمند باسابقه تماس گرفتیم تا درباره کودکان و روزهای کرونایی گپ و گفتی داشته باشیم و احترام برومند که به بشدت از وضعیت محیط زیست بعد از بحران کرونا، بیمناک است، بهتر دید درباره این موضوع سخن بگوید و در قالب نوشتاری کوتاه به مدیران صدا و سیما یادآوری کرد، در شرایط تعیین‌کننده فعلی، نقش مهم خود را در آموزش توده مردم و فرهنگ‌سازی درست در برخورد با این ویروس کشنده و پیامدهای اجتناب‌ناپذیر آن دریابند. آنچه پیش رو دارید، یادداشت کوتاهی از این هنرمند است:

 

«جناب آقای علی عسگری، رییس محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، در حال حاضر وظیفه شما بسیار حساس و خطیر است. اینجا و اکنون است که می‌توانید تکلیف خود را با کار خودتان، مردم و خدای خود روشن کنید.بیایید کمی از چارچوب‌های تعریف‌ شده خود با کسانی که همیشه در دایره خودتان بوده‌اند، فاصله بگیرید و با کمک کسانی که براستی دلسوز مردم، کشور ، محیط زیست و سلامت جامعه هستند، برای توده مردم روشنگری کنید و آنان را از شرایط دشوار فعلی آگاه سازید.به امید خدا با تلاش و فداکاری و از خودگذشتگی جامعه پزشکی، بحران کرونا فرو خواهد نشست، اما بحرانی دیگر در راه است. به زودی با فجایع بسیار زیادی در محیط زیست رو به رو خواهیم شد. بنابراین آیا وقت آن نرسیده که در ساعات پربیننده و پرشنونده برنامه‌های تلویزیون و رادیو به این مساله مهم بپردازیم؟!محیط زیست ما که پیش از این هم وضعیت نگران‌کننده‌ای داشت و حال در جریان شیوع این ویروس، شاهد فاجعه زیست محیطی بزرگتری هم هستیم؛ از مصرف بی‌رویه دستکش، ماسک، کیسه‌های فریزر، زباله و مصرف وحشتناک آب تا دیگر موارد.این‌ها باید به مردم آموزش داده شود ولی متاسفانه جای این مباحث در رادیو و تلویزیون ما کاملا خالی است.حتی در برخورد با همین بحران کرونا هم تلویزیون همچنان در همان چارچوب‌های همیشگی خود مانده است و حال آنکه باید از این قالب تکراری و بی‌ثمر فاصله بگیرد و اعتماد عمومی را جلب کند. 

 

این رسانه به عنوان بزرگترین مرجعی که با توده مردم سر و کار دارد، باید با ساخت برنامه‌های خلاقانه و آموزشی درست ـ نه در قالب برنامه‌های طنز سطحی ـ بلکه برنامه‌هایی با حضور کارشناسان توانمند برای گروه‌های سنی گوناگون از کودک و نوجوان تا بزرگسال، موارد لازم را به مخاطبان آموزش دهد. اینجاست که تلویزیون و رادیوی ما می‌تواند وظیفه خود را به عنوان رسانه ملی به انجام برساند. بحران کرونا مقطعی خطیر و تعیین کننده برای رسانه ملی است و امیدوارم مدیران این رسانه، این موقعیت را دریابند.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------