فصل ششم سریال فرار از زندان در راه است



اخبار,اخبار فرهنگی,فصل ششم سریال فرار از زندان
ستاره سریال "فراز از زندان" تایید کرد که فصل ششم این سریال محبوب و پرطرفدار ساخته خواهد شد.

به گزارش ایران آرت، دامینیک پرسل ستاره‌ی "فرار از زندان" می‌گوید فصل ششم سریال ساخته خواهد شد. این بازیگر که نقش "لینکلن باروز" را بازی کرده، در صفحه‌ی اینستاگرامش با ارسال پیامی مرموز تأیید کرده است که فصل ششم "فرار از زندان" در شبکه‌ی فاکس در حال توسعه است. 

 

پرسل می‌نویسد: "شایعه شماره ۱. پیر شده‌ام. بله. ۵۰ ساله شده‌ام… شایعه ۲. طاس هستم. نه، یک کله پر از مو دار؛ مردم می‌خواهند بتراشمش. شایعه ۳. آیا فصل [جدید] سریال ساخته می‌شود. بله…" او در پایان اضافه می‌کند: "شایعه شماره ۴. آیا انسان‌ها را دوست دارم؟ نه. همه را با هم نه. قطعاً نه."

 

پرسل در پیام مرموز دیگری در اینستاگرام از #اکتبر استفاده کرده بود تا احتمالاً وعده‌ی زمان تأیید فصل ششم را بدهد. این بازیگر متولد انگلستان در مورد فصل احتمالی بعدی گفته بود: "مدام از من می‌پرسند فصل ششم "فرار از زندان" چه زمانی ساخته خواهد شد. تنها می‌توانم این قول را بدهم. همه‌ی ما توافق کرده‌ایم که اگر داستان درخوری وجود داشته باشد ساخته خواهد شد."

 

او اضافه می‌کند که نت‌فلیکس به‌شدت به دنبال محتوای جدید است و می‌گوید این ویروس سبب شده بر روی "فرار از زندان ۶" تمرکز کند و بسیار خوش‌بین است که با فاصله‌گیری اجتماعی و توصیه‌های کارشناسان بر این "رویداد فاجعه‌بار و بی‌سابقه" غلبه کنیم. 

 

این در حالی است که دیگر افراد مشارکت‌کننده در تولید سریال اظهاراتی متفاوت بیان کرده بودند. "چارلی کولیر" مدیر عامل فاکس اینترتینمنت در سال ۲۰۱۹ گفته بود که شبکه برنامه‌ای برای بازگشت سریال ندارد: "در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای احیای "فرار از زندان" یا دیگر عناوین وجود ندارد، اما اگر نویسندگان داستانی تحویل دهند که به نظرشان زمان درستی برای روایت آن است، ما آماده‌ی گوش دادن خواهیم بود زیرا به این عناوین افتخار می‌کنیم و خوشحالیم که در اختیار ما قرار دارند."

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------