جرد لتو باز هم جوکر می‌شود/ بازگشت با فیلم «لیگ عدالت»



اخبار,اخبار فرهنگی,جرد لتو
جرد لتو نقش جوکر را برای «لیگ عدالت» تکرار می‌کند.

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، در حالی که جرد لتو در فیلم «جوخه خودکشی» سال ۲۰۱۶ در نقش جوکر ظاهر شده بود، اکنون در نسخه جدید فیلم «لیگ عدالت» ساخته زک اسنایدر بار دیگر نقش این شخصیت را تکرار می‌کند.

 

هنوز روشن نیست که آیا قبل از اینکه اسنایدر ساخت این فیلم را در اوایل ۲۰۱۷ ترک کند و جاس ویدون کار را برعهده بگیرد لتو در این فیلم حضور داشت یا اینکه حالا لتو به فیلم افزوده می‌شود تا به کات جدید و ۴ ساعته اسنایدر افزوده شود. این نسخه جدید سال ۲۰۲۱ در اچ‌بی‌او مکس به نمایش درمی‌آید.

 

در هر حال لتو قرار است به بازیگران دیگر «لیگ عدالت» ملحق شود که قرار است برای فیلمبرداری‌های الحاقی این هفته جلوی دوربین بروند.

 

حالا حضور او در «لیگ عدالت» اسنایدر بیشتر این فیلم را به فیلم قبلی از کمپانی دی‌سی کمیکز یعنی «جوخه خوکشی» پیوند می‌زند که در آن بن افلک در نقش بتمن بازی کرد و سعی داشت تا جوکر با بازی لتو و هارلی کویین با بازی مارگو رابی را از بین ببرد.

 

لتو قبلاً هم گفته بود دوست دارد نقش شخصیت جوکر را بازی کند، اما انتظار نمی‌رود وی در ادامه «جوخه خودکشی» که سال آینده توسط جیمز گان ساخته می‌شود حضور داشته باشد. مارگو رابی و وایولا دیویس نقش‌های خود را در آن فیلم تکرار می‌کنند.

 

«لیگ عدالت» فیلمی ابرقهرمانی از شرکت دی‌سی کامیکس به کارگردانی جاس ویدون و نویسندگی کریس تریو و جاس ویدون ساخته شد. ابتدا اسنایدر به عنوان کارگردان و تریو به عنوان فیلم‌نامه‌نویس انتخاب شده بودند و فیلم‌برداری آن در اکتبر ۲۰۱۶ به پایان رسید. اما اوایل سال بعد اسنایدر به خاطر خودکشی دخترش پروژه را ترک کرد و جاس ویدون جایگزین وی شد تا مراحل پس‌تولید و باز فیلم‌برداری را انجام دهد. جاس ویدون و وارنر تغییرات بسیار زیادی را در فیلم انجام دادند و فیلم در نهایت ۶۵۷ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد ولی نقدهای متوسطی دریافت کرد.

 

در حالی که منتقدان از فیلم‌نامه، روند کند داستانی، شخصیت منفی و استفاده بیش از حد از جلوه‌های ویژه کامپیوتری انتقاد کردند، وارنر اعلام کرد نسخه مورد تایید زک اسنایدر با عنوان «لیگ عدالت» زک اسنایدر در سال ۲۰۲۱ و به صورت استریم در اچ‌بی‌او مکس منتشر خواهد شد. این فیلم تدوین مورد نظر اسنایدر را دارد و همچنین صحنه‌هایی به آن اضافه خواهد شد. تمام عوامل و بازیگران «لیگ عدالت» در نسخه اسنایدر حضور دارند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------