«پیری» خاص‌ترین فیلم سینمای هالیوود در سال جاری



فیلم پیری،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
وجود آثار متفاوت و درخشانی همچون فیلم سینمایی «شکاف» و «شیشه» تماشاگران را امیدوار می کند تا بار دیگر شاهد خلق اثری معناگرا و البته هیجان انگیز از «ام نایت شیامالان» کارگردان مطرح سینمای هالیوود باشند، فیلمی که در فهرست بهترین های امسال قرار گرفته است.

به گزارش میزان، «پیری» به کارگردانی نویسندگی و تهیه کنندگی «ام. نایت شیامالان» اکران بین المللی خود در سینماهای هالیوود را از ۲۳ ژوئیه ۲۰۲۱ آغاز خواهد کرد. این فیلم براساس رمان گرافیکی قلعه شن ساخته پیر اسکار لوی و فردریک پیترز ساخته شده‌است.

 

الیزا اسکلن در نقش اولین، توماسین مک کنزی، آرون پیر، الکس ولف، ویکی کریپس، ابی لی، نیکی آموکا-برد، کن لئونگ، گائیل گارسیا برنال، روفوس سیول، امبت داویدتز و ایمون الیوت از جملهع بازیگرانی هستند که در فیلم سینمایی «پیری» به ایفای نقش پرداخته اند. 

 

در اکتبر ۲۰۱۹ اعلام شد که ام. نایت شیامالان در حال همکاری با یونیورسال پیکچرز برای انتشار دو فیلم مهیج جدید است که شیامالان آن‌ها را می‌نویسد، تهیه و کارگردانی می‌کند. در ماه مه سال ۲۰۲۰، الیزا اسکنلن، توماسین مک کنزی، آرون پیر، الکس ولف و ویکی کریپس برای پیوستن به بازیگران وارد مذاکره شدند.

فیلم پیری،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

 

فیلمبرداری اصلی همراه با فاش شدن عنوان فیلم در تاریخ ۲۶ سپتامبر سال ۲۰۲۰ رسماً آغاز شد. در ابتدا قرار بود در ۲۶ فوریه همان سال اکران شود، اما به دلیل دنیاگیری کروناویروس به تأخیر افتاد.

 

شیامالان بیشتر به خاطر ساخت فیلم‌های فراطبیعی و ترسناک شهرت دارد. هم چنین او معروف به فیلمبرداری در فیلادلفیای پنسیلوانیا می‌باشد. او را بارها با کارگردان‌های بزرگی هم چون استیون اسپیلبرگ و آلفرد هیچکاک مقایسه کرده‌اند.

 

«ام نایت شیامالان» بیشتر به خاطر ساخت فیلم‌های فراطبیعی و ترسناک شهرت دارد. هم چنین او معروف به فیلمبرداری در فیلادلفیای پنسیلوانیا می‌باشد. او را بارها با کارگردان‌های بزرگی هم چون استیون اسپیلبرگ و آلفرد هیچکاک مقایسه کرده‌اند.

 

نخستین ساختهٔ او دعا با عصبانیت نام داشت که در سال۱۹۹۲ در حالی که او دانشجوی دانشگاه نیویورک بود، به روی اکران رفت. شامالان زمانی به شهرت جهانی دست یافت که در سال ۱۹۹۹ فیلم حس ششم را کارگردانی و نویسندگی کرد. این فیلم برای دریافت ۶ جایزه از جمله جایزهٔ بهترین کارگردانی و بهترین نویسندگی، نامزد اسکار و کاندیدای بفتای بهترین کارگردانی شد. در سال ۲۰۰۰ نیز فیلم نشکستنی را به روی پرده برد که با واکنش‌های متفاوت روبرو شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------