شوی الن دی جنرس به پایان رسید



الن شو،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
مجری الن شو می‌گوید: وقتی فرد خلاقی باشید، دائماً باید به چالش کشیده شوید – علی‌رغم اینکه این برنامه عالی و سرگرم‌کننده بود، دیگر یک چالش به شمار نمی‌آید.

به گزارش ایران آرت، برنامه الن دی‌جنرس (The Ellen DeGeneres Show) به پایان راه رسید. الن دی‌جنرس در مصاحبه با "هالیوود ریپورتر" تأیید کرده است که این برنامه گفتگو-محور روزانه با فصل نوزدهم به انتها خواهد رسید. فصل هجدم این برنامه در حال پخش است بنابراین آخرین قسمت آن در سال ۲۰۲۲ روی ایر خواهد رفت.

 

دی‌جنرس به "هالیوود ریپورتر" می‌گوید:‌ "وقتی فرد خلاقی باشید، دائماً باید به چالش کشیده شوید – علی‌رغم اینکه این برنامه عالی و سرگرم‌کننده بود، دیگر یک چالش به شمار نمی‌آید."

 

این مجری به زودی در مصاحبه دیگری با "اپرا وینفری" که ۱۳ می روی ایر می‌رود، در مورد این تصمیمش جزئیات بیشتری خواهد گفت. عوامل این برنامه ۱۱ می از پایان پروژه آگاهی پیدا کرده‌اند.

 

سال گذشته "برنامه الن دی‌جنرس" با حواشی زیادی مواجه شد. بسیاری از کارکنان فعلی یا پیشین برنامه از فضای مسموم کاری پروژه انتقاد و اتهامات آزار جنسی، رفتار نژادستیزانه و زورگویی را مطرح کردند. خود دی‌جنرس نیز با اتهام بدرفتاری با عوامل روبرو بود و گزارش شد که آن‌ها حتی اجازه نگاه کردن به چهره دی‌جنرس را نداشته‌اند.

 

دی‌جنرس به "هالیوود ریپورتر" می‌گوید مطرح شدن این اتهامات سبب شده که به کناره‌گیری فکر کند. او فاش می‌کند که پس از آن اتهامات به خانه‌اش دستبرد زده و چهار حیوان خانگی‌اش را کشته‌اند.

 

او توضیح می‌دهد: "وقتی این ماجرا شروع شد، با آن ادعای احمقانه که "کسی نمی‌تواند در چشم من نگاه کند" یا هرچه که آغازگرش بود، مثل یک موج بود. فکر می‌کردم:‌ "موجش خیلی بزرگ نخواهد شد" اما بعد بزرگ و بزرگ‌تر شد تا اینکه از کنترل خارج شد. و راستش را بخواهید، احساس کردم که "لایق این [سرزنش‌ها] نیستم. نباید این‌طور می‌شد. من خودم را می‌شناسم. من آدم خوبی هستم."

 

دی‌جنرس ادامه می‌دهد: "البته مردم این اتهامات را باور می‌کنند چون من در موردشان حرف نمی‌زنم چون به من گفتند که نباید حرف بزنم و نمی‌توانید تصور کنید که این وضع چه حسی داشت. تحملش دشوار است. با این جمله شروع کردم که "با یکدیگر مهربان باشید" چون واقعاً فکر می‌کنم که باید با یکدیگر مهربان بود بنابراین وقتی گفتند "آن زن مهربان در حقیقت مهربان نیست" فریب مخاطب راحت شد…. من مهربانم، هم یک زنم و هم یک کارفرما."

 

سپتامبر گذشته دی‌جنرس در اولین قسمت از فصل هجدم برنامه وعده داد که مشکلات پشت دوربین را مرتفع خواهد کرد. در ماه مارس گزارش شد که برنامه بیش از یک میلیون بیننده را در یک سال از دست داده و در پی رسوایی "الن دی‌جنرس"، سازندگان برای دعوت از مهمانان شناخته‌شده با مشکلاتی مواجه‌اند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------