بازیگر هری پاتر نقش ادگار آلن پو را بازی می‌‌کند



هری میلینگ،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
«هری میلینگ» در «چشم آبی روشن» در کنار «کریستین بیل» نقش نویسنده جنایی بزرگ را بازی می‌کند.

به گزارش تسنیم به نقل از ورایتی، «هری ملینگ» که در مجموعه فیلم‌های سینمایی «هری پاتر» در نقش «دادلی» بازی کرده بود قرار است که نقش ادگار آلن‌پو نویسنده جنایی را در فیلم «چشم آبی روشن» بازی کند.

 

این فیلم محصول نتفلیکس است و کارگردانی آن را  «اسکات کوپر» برعهده دارد که اخیراً فیلم «شاخ گوزن» به تهیه‌کنندگی «گی‌یرمو دل تورو» را کارگردانی کرده است.

 

کوپر نزیک به 10 سال بود که قصد داشت تا این فیلم را تولید کند. در این فیلم کریستین بیل نقش کارآگاهی را بازی می‌کند که به دنبال حل معمای قتل‌های زنجیره‌ای است که در سال 1830 در  آکادمی ارتش ایالات متحده روی می‌دهند. او برای حل این معماها از جوانی کمک می‌گیرد که بعدها تبدیل به ادگار آلن‌پو می‌شود.

 

کوپر فیلمنامه این اثر را بر اساس رمانی به همین نام نوشته «لوئیس بیارد» اقتباس کرده است. بیل در کنار کوپر تهیه‌کنندگی این فیلم را انجام می‌دهد. این سومین همکاری او با کوپر بعد از فیلم‌هایی مانند متخاصمان و خارج از کوره است.

 

میلینگ به تازگی در فیلم‌ها و سریال‌های زیادی بازی کرده است که از آن جمله می‌توان به سریال «گامبی وزیر» اشاره کرد که در آن مقابل «آنیا تیلور جوی» بازی کرده بود. او همینطور در فیلم تراژدی مکبث در کنار «دنزل واشنگتن» و «فرانسیس مکدورمند» به کارگردانی «جوئل کوئن» بازی خواهد کرد. ملینگ قبلاً در فیلم «تصنیف باستر اسکراگز» با برادران کوئن همکاری کرده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------