اما استون با اسکارلت جوهانسون همراه شد/ ستارگان سینما علیه دیزنی



اما استون،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
اسکارلت جوهانسن تنها بازیگری نیست که از پخش فیلم‌های دیزنی در پلتفرم دیجیتال دیزنی+ ناراضی است.

به گزارش ایران آرت، همان‌گونه که وکیل اسکارلت جوهانسن وعده داده بود، بازیگران بیشتری در حال بررسی گزینه‌های خود برای شکایت از کمپانی دیزنی‌اند. پنجشنبه هفته گذشته گزارش شد که جوهانسن از دیزنی به دلیل پخش "بیوه سیاه"  از دیزنی+ همزمان با اکران در سالن‌های سینما و به دنبال آن کاهش فروش فیلم در گیشه و متضرر شدن بازیگر شکایت خواهد کرد.

 

جمعه شب "ورایتی" گزارش داد که جوهانسن تنها بازیگری نیست که از پخش فیلم‌های دیزنی در پلتفرم دیجیتال دیزنی+ ناراضی است. در این گزارش آمده است که شکایت جوهانسن دیگر ستارگان را نیز تشویق کرده و بازیگرانی که با دیزنی همکاری کرده‌اند گزینه‌های خود برای شکایت را بررسی می‌کنند.

 

دیزنی چندین فیلم دیگر از جمله "کروئلا" با بازی "اما استون" را در دیزنی+ با قیمت ۳۰ دلار عرضه کرد و به زودی با فیلم "گردش در جنگل" با بازی "دووین جانسون" و "امیلی بلانت" همین استراتژی را اتخاذ را خواهد کرد. "متیو بلونی" نویسنده سابق "هالیوود ریپورتر" گزارش داده است که استون در حال "بررسی گزینه‌هایش" است در حالی که بلانت قصد دارد آمار فروش "گردش در جنگل" را به دقت نظاره کند. بلونی می‌گوید بلانت پیش‌تر از پارامونت به دلیل پخش فیلم "مکانی آرام ۲" از پارامونت+ تنها ۴۵ روز پس از اکران در سالن‌های سینما انتقاد کرده است. بلونی می‌نویسد: "دریچه ممکن است باز شده باشد."

 

به گزارش 30نما، دیزنی رویکرد خصمانه‌ای به شکایت جوهانسن نشان داد و آنرا فاقد هرگونه ارزش دانست در حالی که فاش کرد این ستاره از پیش ۲۰ میلیون دلار دریافت کرده و بخشی از فروش حاصل از انتشار فیلم در دیزنی+ را نیز دریافت خواهد کرد. نمایندگان جوهانسن جمعه شب به بیانیه دیزنی واکنش نشان دادند و آن را "حمله مستقیم به شخصیت او" خواندند.

 

ایجنت هالیوودی جوهانسن به "ورایتی" می‌گوید: "بسیاری از بازیگران دیگر از اسکارلت حمایت کرده‌اند و او را تشویق می‌کنند. او قدرت و نفوذ زیادی دارد و باعث می‌شود این بحث دیزنی را در کانون توجه قرار دهد. با علنی کردن این شکایت، او ممکن است بتواند قوانین را تغییر دهد."

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------