رمان جدید سلی رونی در صدر پرفروش‌‌های بازار کتاب



سلی رونی،اخبار هنری،خبرهای هنری
رمان جدید "سلی رونی" نویسنده مشهور ایرلندی مدت کمی پس از انتشار به صدر پرفروش‌ترین کتاب‌های بریتانیا رسید.

به گزارش ایسنا، رمان "جهان زیبا، کجا هستی" نوشته "سلی رونی" تنها ظرف مدت پنج روز به صدر جدول پرفروش‌ترین کتاب‌های بریتانیا رسید و بیش از ۴۰هزار نسخه از آن به فروش رفت.

 

این رمان که طرفداران برای خرید آن لحظه‌شماری می‌کردند، از هفتم سپتامبر در ۵۰ فروشگاه بریتانیا به فروش می‌رسد. فروش بالای این کتاب در هفته منتهی به ۱۱ سپتامبر، با وجود سفارش‌های از قبل رزروشده، این کتاب را به صدر پرفروش‌ها رسانده است. بر اساس اعلام وب‌سایت "نیلسن بوک اسکن" در مجموع آمار فروش کتاب "جهان زیبا، کجا هستی" در هفته گذشته به ۴۶,۰۶۵ نسخه رسید.

 

به این ترتیب آمار فروش کتاب جدید "رونی" دوبرابر آمار فروش کتاب جایگاه دوم پرفروش‌ترین‌های بریتانیا، یعنی "امپراتوری خون‌آشام" نوشته "جی کریستوف" محسوب می‌شود. از کتاب "امپراتوری خون‌آشام" ۱۵,۲۰۹ نسخه به فروش رسیده است. از جمله آثار دیگری که رمان جدید "رونی" از آن‌ها پیشی گرفته است به رمان برنده جایزه ادبیات داستانی زنان یعنی "پیرانسی" نوشته "سوزانا کلارک" و "در کنار هم: غذاهای به‌یادماندنی آسان" کتاب آشپزی جدید "جیمی اولیور" می‌توان اشاره کرد.

 

بر اساس اعلام وب‌سایت "نیلسن"، آخرین رمان جلد سختی که در یک هفته بیش از ۴۶هزار نسخه از آن به فروش رفته بود، رمان جنایی "باشگاه قتل پنجشنبه" نوشته "ریچارد عثمان" است. از این رمان در هفته منتهی به ۲۶ دسامبر ۲۰۲۰،  ۷۲,۹۱۳  نسخه فروش رفت.

 

طبق اعلام فروشگاه "واتراستونز"، رمان "جهان زیبا، کجا هستی" نوشته "سلی رونی" که پس از "گفت‌وگو با دوستان" و "مردم عادی" سومین رمان این نویسنده به شمار می‌رود، با گذشت یک هفته از فروشش تاکنون پرفروش‌ترین اثر داستانی جلد سخت امسال این فروشگاه بوده است.

 

این رمان که داستان یک نویسنده جوان موفق به نام "آلیس" و بهترین دوستش "ایلین" را روایت می‌کند بازخوردهای خوبی از سوی منتقدان نیز دریافت کرده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------