سیدجواد هاشمی: اگر به عقب برگرددم باز هم در آن سکانس جنجالی بازی می‌کنم



سیدجواد هاشمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
سید جواد هاشمی در یک برنامه ی زنده اینترنتی به حواشی سکانس جنجالی اش در سریال زخم کاری پرداخت و گفت: اگر باز هم به عقب برگردم این سکانس را اجرا می‌کنم زیرا کار غیر شرعی نکرده‌ ام.

به گزارش سرنا، سید جواد هاشمی در این برنامه گفت بابت سکانس لخت شدنش عذرخواهی نمی کند چون کار غیر شرعی نکرده اما تبلیغش برای خرید خانه در دبی کار اشتباهی بود به همین خاطر بارها بابت آن عذرخواهی کرد. هاشمی همچنین گفت اگر به عقب برگردد باز هم پیشنهاد بازی در آن سکانس را قبول خواهد کرد.

 

او گفت دو گروه به این سکانس واکنش داشتند، یک گروه که آن را دستمایه ی طنز قرار دادند و خود او هم با شوخی های آن ها خندید و یک گروه که او را به طور جدی مورد انتقاد قرار دادند. هاشمی گفت به این افراد هم احترام می گذارد چون بعضی تابوها را برای آن ها نمی توان شکست اما او واقعاً مرتکب کار اشتباهی نشده بود.

 

او همچنین توقعی که به خاطر نقش های قبلی اش از او ایجاد شده را نادرست دانست.

 

سید جواد هاشمی که بیشتر با نقش هایش در فیلم های مذهبی و دفاع مقدسی شناخته می شود، در یکی از قسمت های سریال زخم کاری که از شبکه نمایش خانگی پخش می شد، حضور متفاوتی داشت که حواشی ای برایش رقم زد.

 

در این قسمت از سریال زخم کاری جواد هاشمی با بدنی نیمه عریان در کنار یک استخر حضور داشت. این موضوع در شبکه های اجتماعی بسیار مورد توجه قرار گرفت و دستمایه ی طنز کاربران شد.

 

حتی وقتی پخش یک برنامه ی تلویزیونی به نام «نشان ارادت» با حضور سید جواد هاشمی به دلیل مشکلات فنی لغو شد، بسیاری معتقد بودند حضور حاشیه ساز این بازیگر در سریال زخم کاری علت آن بوده است. اما سید جواد هاشمی حتی از طعنه ی همکاران خود هم در امان نماند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------